В НБУ назвали головні причини, чому українці не користуються активно фінпослугами
Фінпослуги стануть доступнішими для громадян. В Україні з’явиться національна стратегія з підвищення фінансової інклюзії.
Про це пише НБУ на сторінці FACEBOOK.
Більша залученість до фінансової системи та активніше користування послугами, зокрема депозитами, послугами з переказу коштів, кредитування, страхування тощо, дозволять громадянам задовольнити свої потреби та в кінцевому підсумку поліпшити власний добробут.
«Від наших спільних зусиль сьогодні залежить, у якій країні ми будемо жити в майбутньому: комфортній, фінансово інклюзивній та сучасній чи в такій, де велика частина населення по суті перебуває поза фінансовою системою країни», – зазначив голова Національного банку Кирило Шевченко.
Кілька фактів про доступність фінансових послуг в Україні:
Карантин став поштовхом для переходу українців до платежів за допомогою смартфонів.
Кількість активних користувачів мобільних банківських додатків у другому кварталі зросла до 40%.
Про це свідчить регулярне опитування щодо фінансової поведінки населення України, яке цьогоріч проводила компанія CBR.
Чотири головні причини, чому українці не користуються активно фінпослугами:
- недостатньо коштів,
- низький рівень довіри до фінустанов,
- висока вартість послуг,
- віддаленість установ.
На депозиті можна заробляти більше, якщо скористатися програмою «Бонус до депозиту» від Finance.ua. Більше про програму і вигоди можна дізнатися за посиланням.
Отримати більше з депозиту
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною