Вибори-2020: хто і скільки заплатив за агітацію у Facebook - ЗМІ (інфографіка)
Вчора, 25 жовтня пройшли вибори в Україні. За підрахунками Громадянського руху “Чесно”, в період з 1 до 25 вересня нинішнього року тільки на політичну рекламу у Facebook в Україні витратили близько 1 мільярда гривень.
Найбільше грошей пішло на просування партії “За майбутнє” та її кандидатів Ігоря Палиці та Олександра Шевченка – близько 203 тис. дол. На другому місці “Слуга народу” з кандидатами Іриною Верещук і Дмитром Шевчиком – близько 137 тис. дол.
Інші партії витратили трохи менші суми:
- “Європейська солідарність” – 46 тис. доларів;
- “Опозиційна платформа – за життя” – 39 тис. доларів;
- “Перемога Пальчевського” — 38 тис. доларів;
- “Пропозиція” – 35 тис. доларів;
- “Батьківщина” – 25 тис. доларів;
- “Екопартія Берези” – 8,9 тис. доларів.
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною