0 800 307 555
0 800 307 555

Вибори-2020: хто і скільки заплатив за агітацію у Facebook - ЗМІ (інфографіка)


Вибори-2020: хто і скільки заплатив за агітацію у Facebook - ЗМІ (інфографіка)

Вчора, 25 жовтня пройшли вибори в Україні. За підрахунками Громадянського руху “Чесно”, в період з 1 до 25 вересня нинішнього року тільки на політичну рекламу у Facebook в Україні витратили близько 1 мільярда гривень.

Найбільше грошей пішло на просування партії “За майбутнє” та її кандидатів Ігоря Палиці та Олександра Шевченка – близько 203 тис. дол. На другому місці “Слуга народу” з кандидатами Іриною Верещук і Дмитром Шевчиком – близько 137 тис. дол.

Інші партії витратили трохи менші суми:

  • “Європейська солідарність” – 46 тис. доларів;
  • “Опозиційна платформа – за життя” – 39 тис. доларів;
  • “Перемога Пальчевського” — 38 тис. доларів;
  • “Пропозиція” – 35 тис. доларів;
  • “Батьківщина” – 25 тис. доларів;
  • “Екопартія Берези” – 8,9 тис. доларів.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Опитування
В Контексті Finance.ua