1723
Портрет середньостатистичного онлайн-підприємця в Україні (інфографіка)
— Казна та Політика
У новому опитуванні понад тисяча власників онлайн-бізнесів розповіли про переваги своєї справи, про вплив карантину та про плани.
Про це йдеться в опитуванні OLX.
4% підприємців на OLX відкрили магазин під час карантину. В онлайн-продажі найчастіше йдуть, щоб отримувати додатковий дохід і працювати з будь-якої точки. 29% вважають, що в Україні легко вести бізнес прозоро.
У половині випадків (51%) онлайн-продавці — засновники бізнесу, що працюють самостійно. У 22% є партнер/и, у 21% — штат до 10 осіб, а у 6% — від 10 співробітників.
Якщо порівнювати чоловіків і жінок, то серед перших більше тих, хто управляє магазином самостійно (52% vs 49%), та тих, у кого маленький штат (24% vs 16%). Жінки-підприємиці частіше працюють з партнером/ами (28% vs 20%) та з 10+ співробітниками (6% vs 4%).

Третина респондентів в онлайн-продажах довше 5 років. 15% — менше ніж рік, причому 4% з них відкрили магазин саме під час карантину. Трійка сфер, в яких найчастіше ведуть свою справу на OLX, — Бізнес і послуги (25%), Нерухомість (24%), Дім і сад (19%).
Основною причиною найчастіше називають:
- бажання заробляти більше грошей (37%).
- На другому місці (19%) — можливість працювати з будь-якої точки.
Водночас для жінок гнучкість важливіша — 22% vs 17%. Також 11% жінок відзначили, що їхній основний мотив — це життєві обставини, що не дозволяють знайти роботу на повний робочий день. Серед чоловіків схожа ситуація лише у 5%.
Заробіток додаткових коштів актуальніший для чоловіків — 38% vs 30%. Ще одна важлива причина продавати онлайн для них — можливість поєднувати постійну роботу та бізнес в інтернеті — 10% vs 7%.
89% купують рекламу для просування своїх товарів, причому 50% всіх опитаних роблять це регулярно. Понад половина (56%) впевнені, що платні рекламні послуги допомагають просувати бізнес і збільшувати дохід. Ті ж 56% готові вкладати в рекламу на платформі до 5% прибутку, майже чверть респондентів — від 5% до 10%, а кожен десятий не проти виділяти на просування від 10%.
E-commerce і карантин Попри пандемію 74% опитаних підприємців будують плани. Так, 45% респондентів у найближчі пів року хочуть нарощувати темпи та значно збільшувати обсяги продажів. 11% також продаватимуть більше товарів, однак їхні плани менш грандіозні. Отримати бажане збираються переважно новими товарами/послугами (61%) та додатковим вкладенням у рекламу (50%).
Майже 4% бачать перспективу в тому, аби змінити чи додати напрямок, — хочуть спробувати щось нове (50%) й адаптуються під потреби покупців (50%).
Ситуація з онлайн-бізнесом в Україні. Третина підприємців вважають, що розвивати онлайн-бізнес в Україні під час карантину легко, а 44% важко відповісти на запитання. Понад половина впевнені, що для розвитку справи не обмежитись однією лише присутністю в інтернеті, на противагу їм 17% вірять, що можна бути успішним і без відкриття фізичного магазину.
Головними труднощами в e-commerce називають високу конкуренцію (61%). Також скаржаться на те, що важко знаходити й утримувати клієнтів (31%). Трохи менше третини (29%) респондентів вважають, що в Україні легко вести малий і середній бізнес прозоро, майже 44% з ними не згодні.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Мінекономіки затвердило нову редакцію угод про користування надрами
Уряд спростив операторам зв’язку процедури будівництва станцій
Зеленський назвав сценарії отримання репараційної позики для України
«Податок на OLX»: чотири цифрові платформи підтримали ініціативу уряду
ПДФО цього року приніс бюджету на 86 млрд грн більше, ніж торік
Італія, Мальта і Болгарія виступили проти використання російських активів для кредиту Україні
