Депозити майже повністю пішли в онлайн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Депозити майже повністю пішли в онлайн

Кредит&Депозит
7496
Частка клієнтів, які розміщують депозити онлайн, зросла в період карантину.
Про це повідомили банкіри під час круглого столу «Еволюція банківського сервісу: як залучити і утримати клієнта в епоху дистанційного обслуговування», організованого «Фінансовим клубом».
«Депозитні клієнти явно переходять в онлайн. Якщо в докарантинний період у нас 20% клієнтів проводили оформлення в інтернет-банкінгу та мобільному застосунку, то в липні – вже 50 на 50», – каже директор з розвитку бізнесу Ідея Банку Володимир Малий.
Збільшилося розміщення вкладів через Інтернет і у інших банків. «У початок року ми входили з цифрою 50%, зараз 90% клієнтів вклади розміщують через інтернет-банк. Ми це стимулюємо. Даємо додатково 0,5%, якщо депозитний рахунок поповнюється з картки іншого банку», – повідомив заступник голови правління Банку Форвард Андрій Прусов.
У пріоритеті онлайн-конструктори депозитів. «Ми оновили депозитну лінійку. Буде «конструктор», в якому клієнт сам вибирає опції свого депозиту. Ми стоїмо на порозі таких змін», – сказав директор з розвитку роздрібного бізнесу Банку Альянс Віктор Кулик.
Але при цьому банки хочуть зберегти офлайновий бізнес. «Банківські відділення не втратять своєї актуальності. Залишаються клієнти, які вважають за краще отримувати свої послуги у відділенні, – каже Володимир Малий. – Клієнт, якщо приходить з грішми, хоче індивідуального ставлення до себе».
Індивідуального підходу вимагають клієнти з великими сумами. «У мобільному застосунку розміщують дрібні суми, невеликі депозити, до 30 тис. грн. Якщо більше, клієнт воліє йти до живого фахівця, він повинен переконатися, подивитися в очі нашому співробітнику, отримати від нього посмішку, впевненість в тому, що гроші будуть збережені», – пояснив Малий.
Начальник відділу по роботі з фізичними особами головного управління роздрібного бізнесу Правекс Банку Олег Заяць вважає, що клієнти почали більше цінувати людське спілкування і особистісний контакт. «У нас було кілька CRM-кампаній, коли ми обдзвонювали своїх клієнтів, дізнавалися, чи треба якось допомогти в наданні віддалених послуг. І незважаючи на розвиток цифрових послуг, не можна забувати про персональне обслуговування клієнтів», – підкреслив Олег Заяць.

Отримати більше з депозиту

За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас