0 800 307 555
0 800 307 555

Мінцифри хоче контролювати якість мобільного зв'язку за допомогою низки показників


Мінцифри хоче контролювати якість мобільного зв'язку за допомогою низки показників

Міністерство цифрової трансформації України виступило з ініціативою затвердження параметрів якісного мобільного зв’язку. Передбачається, що такі параметри якості повинні бути чітко визначені, а держава повинна контролювати дотримання таких параметрів операторами. Таку вимогу закріплено в Плані заходів щодо підвищення якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку на 2020-2022 роки, який сьогодні прийняв Уряд України.

У Мінцифри зазначають, що користувачі іноді стикаються з тими чи іншими проблемами зі зв’язком, наприклад:

- Сигнал зникає навіть у великих містах.
- Телефон показує наявність 4G, а за фактом швидкість інтернету дуже повільна.
- Покриття є тільки на незначній території населеного пункту. При цьому оператор вважає такий населений пункт покритим і звітує про це.

У Мінцифри вважають, що ухвалення сьогоднішнього документа дає старт вирішенню цих проблем. Наразі якість надання послуг операторами мобільного зв’язку нічим не регламентується. До того ж відсутній єдиний підхід до встановлення вимог надання якісного мобільного зв’язку.

Тепер же будуть впроваджені граничні показники якості зв’язку, зокрема, мінімальна швидкість інтернету, якість голосового дзвінка, площа покриття населеного пункту. Таким чином, оператори не зможуть опускати якість зв’язку нижче цих граничних показників.

Зазначається, що при впровадженні граничних показників за основу буде взято європейський підхід до формування вимог якості мобільного зв’язку. Розробкою займуться Мінцифри, Адміністрація Держспецзв’язку та НКРЗІ. Прийняти граничні показники якості зв’язку та оновити відповідні нормативні документи планується до кінця першого кварталу 2021 року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua