0 800 307 555
0 800 307 555

Польський спортивний бренд виходить на ринок України


Польський спортивний бренд виходить на ринок України

Польська компанія OTCF і компанія “Епіцентр К” уклали угоду про розвиток в Україні мережі магазинів 4F.

Про це повідомляє прес-служба “Епіцентру”.

Повідомляється, що бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для заняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті “медіум”. Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму й повсякденного використання.

Бренду належать 174 монобрендові магазини в Польщі, його продукція представлена ​​в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу.

Донедавна бренд 4F на вітчизняному ринку був представлений лише окремими товарами у великих мультибрендових магазинах спортивного одягу. З серпня цього року бренд почав виходити на ринок України, відкривши в ТРЦ Retroville в Києві перший монобрендовий магазин.

Зазначається, що з 2008 року 4F одягає олімпійців і паралімпійців Польщі на всіх Олімпіадах. Також бренд 4F є партнером олімпійських комітетів ще 7 країн: Хорватії, Греції, Латвії, Литви, Північної Македонії, Сербії та Словаччини.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua