1348
Польський спортивний бренд виходить на ринок України
— Фондовий ринок
Польська компанія OTCF і компанія “Епіцентр К” уклали угоду про розвиток в Україні мережі магазинів 4F.
Про це повідомляє прес-служба “Епіцентру”.
Повідомляється, що бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для заняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті “медіум”. Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму й повсякденного використання.
Бренду належать 174 монобрендові магазини в Польщі, його продукція представлена в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу.
Донедавна бренд 4F на вітчизняному ринку був представлений лише окремими товарами у великих мультибрендових магазинах спортивного одягу. З серпня цього року бренд почав виходити на ринок України, відкривши в ТРЦ Retroville в Києві перший монобрендовий магазин.
Зазначається, що з 2008 року 4F одягає олімпійців і паралімпійців Польщі на всіх Олімпіадах. Також бренд 4F є партнером олімпійських комітетів ще 7 країн: Хорватії, Греції, Латвії, Литви, Північної Македонії, Сербії та Словаччини.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
Рейтинг найдорожчих компаній світу
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват