1349
Польський спортивний бренд виходить на ринок України
— Фондовий ринок
Польська компанія OTCF і компанія “Епіцентр К” уклали угоду про розвиток в Україні мережі магазинів 4F.
Про це повідомляє прес-служба “Епіцентру”.
Повідомляється, що бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для заняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті “медіум”. Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму й повсякденного використання.
Бренду належать 174 монобрендові магазини в Польщі, його продукція представлена в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу.
Донедавна бренд 4F на вітчизняному ринку був представлений лише окремими товарами у великих мультибрендових магазинах спортивного одягу. З серпня цього року бренд почав виходити на ринок України, відкривши в ТРЦ Retroville в Києві перший монобрендовий магазин.
Зазначається, що з 2008 року 4F одягає олімпійців і паралімпійців Польщі на всіх Олімпіадах. Також бренд 4F є партнером олімпійських комітетів ще 7 країн: Хорватії, Греції, Латвії, Литви, Північної Македонії, Сербії та Словаччини.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
АРМА виставило на продаж ТЦ «Флагман» в Івано-Франківську (фото)
ФДМУ за тиждень залучив 164 млн гривень від приватизації
Власники Samsung Galaxy отримуватимуть ремонт усередині магазинів
АРМА повертає ТРЦ «Гулівер» державі
UPG отримала в оренду ще 60 автозаправок групи Приват
Microsoft попереджає, що ці дві функції можуть уповільнити роботу вашого ПК з Windows