Анна Меламед: 10 правил, які допоможуть зберегти продуктивність вашого бізнесу на віддаленій роботі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Анна Меламед: 10 правил, які допоможуть зберегти продуктивність вашого бізнесу на віддаленій роботі

Особисті фінанси
681
Реалії такі, що дистанційна робота стала нормою. Осінь і зима можуть принести нам чергові обмеження. І багато хто з нас продовжить роботу вдома.
Одні люди приймають зміни швидко і просто, інші протестують і впадають в смуток. Сьогодні ставлення до віддаленого формату роботи розділилося 50 на 50 – хтось повністю задоволений ситуацією, а комусь дуже складно.
Безліч ілюзій про переваги home office розбилися об реалії ненормованого робочого дня і обридлих онлайн-зустрічей.
Що показала нам перша хвиля карантину, і з якими проблемами зіткнулися співробітники:
  • стерті межі між робочим і особистим простором;
  • постійне відволікання на домашні справи;
  • складно організувати чіткий робочий режим;
  • відсутність фізичного спілкування з колегами;
  • зміна форматів і процедур ухвалення рішень;
  • необхідність освоєння нових інструментів комунікації;
  • гіподинамія (це патологічний стан, який розвивається при значному обмеженні фізичної активності і призводить до порушення функцій опорно-рухового апарату, серцево-судинної системи, шлунково-кишкового, респіраторного тракту. – Ред.).
Як у цій ситуації зберігати продуктивність, мотивувати персонал і швидко перелаштуватися на нову модель роботи?
1. Ми у Wise Energy Group, насамперед, рекомендуємо завжди обговорювати з людьми потреби. Визначте, які нові завдання і виклики з’явилися у людей з переходом на віддалену роботу. Що влаштовує, а що заважає? Що б хотіли додати, а чого воліли б уникнути? Зберіть інформацію та впровадьте зміни.
2. Комунікації. Співробітникам як ніколи важлива ясність. Наприклад, одна компанія запустила по п’ятницях зустріч з топ-менеджментом у форматі запитання-відповідь. Причому запитання можна ставити як особисто, так і анонімно, що важливо для відчуття безпеки.
3. Підберіть зручні інструменти для роботи онлайн. Навчіть співробітників ними користуватися. Повірте, онлайн-формат зборів, мозкових штурмів та ін. може включати в роботу всіх співробітників і бути дуже інтерактивним.
4. Формуйте групи за інтересами. В одній з компаній ми спостерігали навіть “онлайн курилку”. У таких групах люди можуть відкрито висловлювати емоції, флудити і займатися спільною творчістю. Запустіть марафони правильного харчування, фізичних вправ і корисних звичок.
5. Навчайте. Вивчення мов, навчання на тренінгах, вебінарах – все це стимулює інтерес до роботи і підвищує лояльність. Є кейс, де в компанії створили “розумну п’ятницю”, коли кожен співробітник має право присвятити цей день навчанню, і компанія всіляко це заохочує.
6. Навчіть людей розслаблятися. Розминка, масаж, дихання і точки акупунктури. Легке фізичне навантаження прямо перед монітором навіть протягом 5 хвилин творить дива.
7. Медитація. Для особливо прогресивних – протягом робочого дня на 15 хвилин зберіть співробітників і запустіть онлайн трансляцію медитації.
8. Говоріть. Звучить банально, але говорити потрібно з тим, хто здатний слухати і ставити правильні запитання. На допомогу – коучинг і психологія. 80% проблем можна вирішити, просто проговоривши їх з правильними людьми.
9. Відпочивати. Від гаджетів, від людей, від рутини. Складіть список речей, які наповнюють вас енергією. Прикріпіть на стіну і щодня обирайте, як з меню, те, що поверне вам сили.
10. Знайдіть сенс. Визначте те, заради чого ви працюєте. У чому сенс вашої діяльності – для вас, для інших, для компанії, для світу? Корисність і вирішення складних завдань робить людей щасливими.
Віддалена робота стерла межі і поміняла багато звичок як у людей, так і в корпораціях. В умовах нестабільного зовнішнього середовища важливо підтримувати ресурсний стан, щоб зберігати високий рівень продуктивності.
Анна Меламед, організаційний коуч, фасилітатор, партнер Wise Energy Group
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас