7082
Мобільні оператори не зможуть списувати кошти без підтвердження абонента
— Особисті фінанси
НКРЗІ схвалила проєкт постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг” щодо врегулювання відносин, пов’язаних із захистом прав споживачів при замовленні, отриманні контент-послуг та відмови від них. Згідно з нововведеннями, мобільні оператори зможуть надавати контент-послуги виключно на замовлення або за згодою споживача.
При цьому уточнення процесу замовлення послуги доступу до контент-послуг може здійснюватися за вибором споживача як у паперовій, так і електронній формі, з метою виключення можливості оператора вважати бездіяльність абонента підставою для надання такої послуги. Абонент зможе отримати доступ до контент-послуг лише за наявності коштів на його особовому рахунку або граничної суми коштів, визначеної договором про надання телекомунікаційних послуг.
Читайте також: В Україні хочуть змінити процедуру перенесення номера
Нагадаємо, що раніше Київстар, Vodafone і lifecell у своїй діяльності покладалися на принцип мовчазної згоди абонента при доступі до контент-послуг і при цьому автоматично списували кошти з його рахунку.
“Вищезазначені пропозиції НКРЗІ враховують вимоги європейського та національного законодавства та досвід провідних держав Європи у цій сфері, – йдеться у повідомленні. – Громадське обговорення проєкту нормативно-правового акта розпочалося у вересні 2019 року і тривало близько 11 місяців”.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною
Також за темою
Скільки заробляють Fullstack-розробники в Україні (інфографіка)
Зеленський підписав закон про збільшення допомоги при народженні дитини
Срібна економіка стартувала в Україні: як буде діяти
«Укрпошта» доставлятиме «зимову підтримку»: деталі (інфографіка)
Чи зараховується до страхового стажу перебування на обліку в центрі зайнятості — пояснення
На яких вакансіях в Україні можна заробляти до 60 тис. грн
