Світовий ринок планшетів зростає найвищими темпами за шість років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Світовий ринок планшетів зростає найвищими темпами за шість років

Технології&Авто
528
У другому кварталі 2020 року світовий ринок планшетів продемонстрував найвищі темпи зростання за останні шість років.
Про це повідомляється в свіжому звіті Strategy Analytics про ситуацію в планшетній галузі, передає DailyComm.
За оцінками дослідницької компанії, в квітні-червні 2020-го поставки планшетів виросли на 17% в річному вираженні і досягли 43,3 млн штук. Причиною підйому аналітики називають попит на тлі переходу на дистанційний режим роботи і навчання під час пандемії COVID-19. Якщо віддалена робота і онлайн-навчання перетворяться в норму після завершення пандемії, це сприятиме подальшому зростанню планшетного ринку, заявили фахівці.
Згідно з аналізом ринку, двозначні темпи зростання в минулому кварталі спостерігалися у всіх провідних виробників планшетів.
За оцінками Strategy Analytics, лідер ринку Apple поставив 14,3 млн iPad, що на 34% більше минулорічного рівня. В результаті компанія Тіма Кука показала вдвічі вищі темпи зростання, ніж ринок загалом, а внесок iPad в процентному вираженні склав 33% проти 29% роком раніше.
Apple перестала розкривати дані про постачання iPad та інших своїх пристроїв, але фінансовий звіт, недавно опублікований компанією, підтверджує успіхи планшетного бізнесу. Виручка Apple за квартал, що закінчився в червні 2020-го, склала $59,7 млрд, а прибуток був на рівні $11,25 млрд. Найсильніше зростання продажів спостерігалося саме в планшетній категорії – ріст порівняно з 2019-м склав 31%, відзначають оглядачі порталу 9to5mac.
Аналітики Canalys теж звернули увагу на досягнення Apple на ринку планшетів. Згідно їх оцінками, відвантаження iPad в квітні-червні збільшилися майже на 20% в річному численні і перевищили 14 млн штук, що стало рекордом для цього періоду. Внесок Apple в загальний обсяг відвантажень планшетів, за даними Canalys, склав 38%.
Що стосується інших виробників, то згідно зі звітом Strategy Analytics, слідом за Apple розташувалися:
  • Samsung – 6,9 млн планшетів; ринкова частка 15,9%,
  • Huawei – 4,9 млн планшетів; ринкова частка 11,3%,
  • Lenovo – 2,8 млн планшетів; ринкова частка 6,5%
  • Amazon – 2,7 млн планшетів; ринкова частка 6,3%.
Найзначніша надбавка щодо постачання планшетів – на 51% – зареєстрована у Lenovo. Samsung і Huawei покращили показники на 40% і 45%, а у Amazon зростання було в межах 33%.
За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас