Андрій Третяк: "Інтернет-банкінг – неминучий. Його логічним напрямком розвитку є мобільний банкінг" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Андрій Третяк: "Інтернет-банкінг – неминучий. Його логічним напрямком розвитку є мобільний банкінг"

Особисті фінанси
94
Андрій Третяк: "Інтернет-банкінг – неминучий. Його логічним напрямком розвитку є мобільний банкінг"
Коронакриза дала поштовх для розвитку онлайн послуг у всьому світові, а надто у фінансовій сфері. Для того, щоб зберегти та примножити свої позиції, фінустановам потрібно просувати свої продукти у новому форматі, зокрема, мобільного банкінгу.
Таку думку висловив заступник Голови Правління АТ «МЕГАБАНК» Андрій Третяк під час виступу на онлайн-конференції «Online Banking. Час інновацій!» від «Міжнародного Фінансового Клубу «Банкирь», яка проходила 23 липня. Він також поділився досвідом розвитку мобільного банкінгу «МЕГАБАНКУ» під час коронакризи.
Андрій Третяк навів дані, які відображають ситуацію з безготівковими і готівковими операціями в Україні. Так, відповідно до статистики, за останні п’ять років об’єм зняття готівки за сумою з 65% впав до 45%. Відповідно частина безготівкових операцій за сумою виросла з 35% ринку до 55%. Зростання частки безготівкових операцій за кількістю виросла з 71% до понад 85%.
За його словами, у розрізі безготівкових операцій тенденція засвідчує, що серед безготівкових операцій торік операції онлайн склали 69%. За перший квартал 2020-го їхня питома вага виросла ще до 71%.
Задля справедливості потрібно відзначити, що у цей 71% входить близько 40-41% p2p транзакцій. У них може міститися фактично оплата за товари. Відповідно ми бачимо за тенденціями ринку Інтернет-банкінг – неминучий і його логічним напрямком розвитку є мобільний банкінг, – прокоментував під час виступу на конференції заступник Голови Правління банку.
Розповідаючи про мобільний банкінг «МЕГАБАНКУ» під час кризи, Андрій Третяк зазначив: допомогло те, що у карантин банк увійшов з уже готовим продуктом todobank.
Додаток міг задовольняти потреби клієнтів щодо p2p переказів, оплати житлово-комунальних платежів, інших сервісів, – додав Андрій Третяк.
Крім того, робота todobank як соціального відповідального проекту сприяла стримуванню розповсюдження коранвірусу COVID-19 під час карантину.
«МЕГАБАНК» і todobank провадять інформаційну політику щодо соціальної відповідальності як банку, так і клієнтів. Аби люди не стояли у чергах до відділень у період оплати житлово-комунальних послуг і не наражали себе на небезпеку.
Ми дали можливість сплачувати за «комуналку» не тільки без комісії, а ще й з 1% кешбеку а оплату єдиної квитанції ЖКГ через мобільний додаток карткою todobank. При цьому цей додаток унікальний тим, що надає можливість користуватися ним без обов’язково замовлення картки. Клієнт може користуватися додатком навіть до оформлення заявки на картку. Можна просто завантажити додаток, підв’язати у ньому картки інших банків і оплачувати у два кліки необхідні сервіси на нашій платформі, – додав заступник Голови Правління банку.
Як результат, з початку запровадження карантину станом на 20 липня платежі у додатку todobank виросли у 2,5 рази, перекази з картки на картку – на 118% і оплата «комуналки» виросла на 187%.
За матеріалами:
Мегабанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас