Як повернути гроші за скасований рейс Ryanair, якщо квиток куплено через компанію-посередника
Через пандемію коронавірусу Rynair довелося скасувати рейси майже для 30 мільйонів осіб. При цьому до кінці липня в авіакомпанії обіцяють повернути гроші за квитки на травень і за 90% червневих квитків.
Про це заявив СЕО Rynair Едді Вілсон у своєму відеозверненні.
“Це хороші новини для тих, хто купував квиток на нашому сайті або через додаток Rynair, тому що до кінця місяця всі вони отримають ваучер на обмін квитка, повернення коштів за нього або перенесення перельоту на іншу дату”, – розповів він.
У лоукості отримують звернення клієнтів, які купували квитки через посередників, але не отримали повернення. Серед таких посередників авіакомпанія назвала Kiwi.com, Last Minute.com, On The Beach і Love Holidays.
В такому випадку проблема в тому, що ці агентства не передають актуальну інформацію про контакти пасажирів авіакомпанії. Відповідно – авіакомпанія не може зв’язатися з пасажиром і повернути гроші.
Що робити:
- щоб авіакомпанія взяла в обробку запит щодо повернення грошей, необхідно заповнити, підписати форму і відправити на електронну пошту;
- у формі потрібно вказати назву агентства, номер бронювання, дату і маршрут скасованого рейсу, адресу проживання, контакти і ім’я;
- до заяви додати скан-копію паспорта, документа, що підтверджує адресу проживання (наприклад, скан рахунка за комунальні послуги або реєстрацію в паспорті), а також підтвердження бронювання, отримане від посередника.
Завантажити форму можна на сайті авіакомпанії: Help – Refund/Vaucher Info — Booked on another travel website/Did NOT book on Ryanair.com/Ryanair app.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною