541
Як змінився ринок праці в галузі споживчих товарів за час карантину (дослідження)
— Особисті фінанси
Більше половини гравців FMCG (FMCG – від англійського fast moving consumer goods, товари повсякденного попиту) відзначили погіршення продажів. Таких 58,2%. Тільки 20% компаній зберегли стабільність цього показника. А 10,9% опитаних бізнесів відзначили, що продають навіть більше.
Про це свідчать результати опитування robota.ua.
Як зазначається в дослідженні, майже третина роботодавців з FMCG «заморозили» вакансії. 21,1% компаній лишили всі вакансії відкритими, стільки ж — продовжують набір «на заміну». Частина компаній відзначила, що вакансії (більшість або деякі) втратили актуальність. Нові відкрили 10,5%.
Більшість компаній не змінили рівень зарплат співробітників. Таких 69,1%. І тільки окремі компанії були змушені запропонувати кандидатам на вакансії або менші суми, ніж раніше, або дещо збільшили їх.

У частині FMCG-компаній зріс попит на працівників виробництва та продавців. У 22,8% опитаних роботодавців структура попиту така ж, як і раніше. Водночас частина респондентів відзначили, що активніше шукають співробітників на виробництво, в продажі, логістику, фінанси, польових спеціалістів, менеджерів середньої ланки тощо.
Більшість роботодавців збереже персонал. Такі оптимістичні плани мають 69,1% компаній. А 10,9% представників галузі відзначили, що потреба в персоналі зросла. В інших або вже відбулися, або заплановані скорочення персоналу (на 10-50%).
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Як тепер виплачуватимуть гроші сім’ям загиблих
Гранти для жінок: як і хто може отримати 1000 доларів
Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт про підтвердження трудового стажу
Виплати до 50 тис. грн за народження дитини та «єСадок» — що прийняла Рада
Чи потрібні Україні трудові мігранти: які проблеми можуть бути
Нові правила на кордоні: чи потрібні додаткові документи
