В "Ощадбанку" розпочав роботу телефон довіри


В системі Державного ощадного банку України розпочала роботу гаряча телефонна лінія - ТЕЛЕФОН ДОВІРИ для жителів м. Києва та Київської області.

Створенню служби телефону довіри, як повідомляє прес-служба, передувала робота з вивчення причин звернень та скарг клієнтів.

Телефон довіри надає можливість жителям м. Києва та Київської області звернутися безпосередньо до фахівців Головного управління з питань, які їх хвилюють, отримати консультацію щодо надання банківських послуг, регламенту роботи ощадбанківських установ та якості обслуговування. Створення служби телефону довіри сприятиме реалізації стратегії, спрямованої на отримання інформації про рівень обслуговування безпосередньо від клієнтів банку, дасть змогу оперативно реагувати на зауваження та скарги, забезпечувати інформаційну підтримку послуг та діяльності банку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:Ощадбанк
В Контексті Finance.ua
Опитування