Таскомбанк і "Нова Пошта": як створити ефективну колаборацію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таскомбанк і "Нова Пошта": як створити ефективну колаборацію

Кредит&Депозит
99
Таскомбанк і "Нова Пошта": як створити ефективну колаборацію
Півтора мільйона операцій на день, оплата за 30 секунд. Як у «Нова Пошта» приймають платежі, та чому компанія під’єднала онлайн-оплату з ТАСКОМБАНК.
У партнерському проєкті з ТАСКОМБАНК Гліб Бурцев, директор із розвитку бізнесу NovaPay, розповів MC.today, навіщо додали можливість оплачувати посилку після покупки, як вдалося організувати безперебійний прийом і відправлення платежів та прискорити обслуговування у відділеннях «Нова Пошта» – основного користувача NovaPay.
NovaPay – платіжна система компанії «ПОСТ ФІНАНС», що входить до групи компаній «Нова Пошта». Щодня за допомогою NovaPay проводять півтора мільйона платежів – як у великому банку або торговельній мережі.
Як у NovaPay приймають і відправляють платежі
Завдяки NovaPay клієнти компанії «Нова Пошта» можуть оплачувати посилки у відділенні після попереднього огляду. Послугу запустили, щоб українці могли комфортніше та безпечніше замовляти товари в інтернеті. У 2019-му кожну третю посилку оплачували в такий спосіб. Як це працює? Клієнт при замовленні товару в інтернет-магазині вибирає оплату післяплатою. Коли він у відділені платить готівкою, ми приймаємо в нього гроші, через банк зараховуємо їх на наш рахунок і потім надсилаємо відправнику посилки.
Якщо відправник – компанія, то гроші надходять на її розрахунковий рахунок наступного дня після оплати товару. Якщо відправник – приватна особа і людина попросила перерахувати їй гроші на картку, вони надходять одразу після оплати, максимум за пів години. Клієнтам, які хочуть отримати готівку, ми видаємо гроші в їхніх відділеннях наступного дня після оплати товару.
Коли клієнт оплачує післяплату карткою, банк списує гроші та зараховує їх на ваш рахунок. А далі все так само. Різниця в тому, що по дорозі до отримувача гроші не потрапляють до банку фізично, а проходять через систему Visa або Mastercard. Усі деталі цих платежів і переказів зберігаються в системі NovaPay.
До 25 % клієнтів оплачують посилки та доставку карткою – це приблизно кожен четвертий-п’ятий платіж у системі NovaPay.
Чому ми під’єднали онлайн-оплату з ТАСКОМБАНК
Ми постійно поліпшуємо наш сервіс. У «Нова Пошта» стабільно росла кількість користувачів мобільного застосунку, і у вересні 2018-го ми додали можливість оплачувати доставку онлайн у застосунку та на сайті. Оплата відбувається за допомогою цифрового гаманця Masterpass від Mastercard в один клік. Це зручно й безпечно.
Ми розглядали кілька банків для партнерства. Зрештою зупинилися на ТАСКОМБАНК. По-перше, це великий банк із розвиненими технологіями. По-друге, у них були привабливі для нас умови підключення онлайн-оплати. А по-третє, ми побачили, що в ТАСКОМБАНК працює класна відповідальна команда. Ми самі – компанія про швидкість і високий сервіс. Це ж саме цінуємо і в партнерах.
У проєкті було шість учасників: NovaPay («ПОСТ ФІНАНС»), «Нова Пошта», ТАСКОМБАНК, процесинговий центр TAS Link, Mastercard і його підрядник. Найскладнішим було організувати роботу всіх партнерів, щоб не виникав ефект «зіпсованого телефона». Ми змогли підключити й налагодити цифровий гаманець Masterpass усього за кілька місяців. Нині на застосунок припадає близько 3 % усіх оплат на день, і ми впевнені, що ця цифра зростатиме.
Ми отримуємо якісну послугу за адекватні гроші й задоволені співпрацею з ТАСКОМБАНК.
На 2020 рік ми маємо великі плани, у роботі нині близько 40 проєктів. Третина з них пов’язана з поліпшенням інтернет-сервісів. Наприклад, ми працюємо над тим, щоб зробити онлайн-оплату ще швидшою та зручнішою, ніж в один клік, – це також проєкт із ТАСКОМБАНК.
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас