Як працюють відділення "Мегабанку" в умовах карантину


Шановні клієнти, із 12 березня по 3 квітня в Україні запроваджено карантин задля протидії коронавірусній інфекції COVID-19.

Головний офіс та відділення АТ «МЕГАБАНК» по всій країні працюють у штатному режимі: надаємо кредити, відкриваємо депозити, працює Єдиний розрахунковий центр зі сплати комунальних платежів тощо. Ви зможете отримати увесь перелік послуг від «МЕГАБАНКУ», але пропонуємо на період карантину по змозі надати перевагу онлайн-обслуговуванню. Звертаємо вашу увагу, що низку банківських послуг ви можете отримати дистанційно. Для прикладу, залишити заявку на оформлення кредиту можна за посиланням: https://cutt.ly/megabank.

Для користувачів соціальних мереж: у Viber і Telegram на ваші запитання відповість чат-бот megabank: https://www.megabank.ua/bot.

Харків’яни, розрахуватися за комунальні платежі та низку інших послуг можна на сайті Єдиного розрахункового центру https://erc.megabank.ua та у мобільному банку todobank https://todobank.com.ua. Тут доступні комунальні послуги, перекази з картки на картку, зв’язок, сплата за дитячі садки, гуртки, штрафи, кредити та ін.

Рекомендуємо уникати багатолюдних скупчень і без нагальної потреби не відвідувати відділення банку. Радимо також мінімізувати контакт із банкнотами та монетами, натомість користуватися платіжними картками, або мобільним банкінгом для оплати покупок і послуг.

Враховуючи рекомендації Всесвітньої організації здоров’я та Міністерства охорони здоров’я України, Національного банку, радимо під час операцій із готівкою:

  • ретельно мити руки після маніпуляцій з банкнотами та монетами, особливо перед вживанням їжі;
  • після контакту з банкнотами та монетами не торкатися обличчя (очей, носа, рота);
  • періодично дезінфікувати платіжні картки, мобільні пристрої, кулькові ручки, за допомогою яких можуть проставлятися підписи на квитанціях, платіжних документах.

У банку також працює мережа терміналів m-box, у яких можна розрахуватися за комунальні платежі та сплатити інші види послуг без контакту з людиною. Карта з розташуванням m-box: https://www.megabank.ua/ua/map/filter/mbox/list.

Із 16 березня банк посилює санітарні заходи. Щодень дезінфікуються приміщення у відділеннях. Кожна структура банку, у першу чергу – сектор касового обслуговування клієнтів, у достатній кількості отримала захисні маски та дезінфікуючі засоби для персоналу. Ми також слідкуємо за станом здоров’я наших співробітників. Частина працівників, які не залучені до обслуговування клієнтів, перейде на дистанційну роботу.

Уся інформація про роботу банку публікується на офіційному сайті банку https://www.megabank.ua, а також на офіційній сторінці банку в Facebook https://www.facebook.com/megabank/.

За нагальної потреби звертайтеся до нашого контактного центру, який працює 24/7: 0-800-50-44-00.

У разі перших симптомів недуги рекомендуємо залишатися вдома й звернутися до вашого сімейного лікаря. Закликаємо дотримуватися елементарних правил гігієни: мити руки з милом, використовувати дезінфекційні засоби, уникати рукостискань і поцілунків при вітаннях, зберігати дистанцію 1,5 м з людьми, які кашляють або чхають.

Бережіть себе.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Мегабанк
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua