"Діємо" для вас: за добу 5 тисяч клієнтів ПУМБ скористалися новим сервісом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Діємо" для вас: за добу 5 тисяч клієнтів ПУМБ скористалися новим сервісом

Кредит&Депозит
256
Лише вчора уряд презентував електронний сервіс «Дія», а сьогодні ми вже маємо перші результати! За добу з моменту запуску в ньому зареєструвалося 5 тисяч клієнтів Першого Українського Міжнародного Банку (ПУМБ).
На другий день ажіотаж не спадає – наразі зафіксовано близько 500 нових авторизацій щогодини.
«Якщо раніше клієнти ПУМБ здійснювали авторизацію в системі Bank ID не більше 200 разів на добу, то із запровадженням електронного сервісу «Дія» кількість авторизацій зросла в 25 разів! На кінець другої доби ми очікуємо понад 10 тисяч авторизацій», – прокоментував директор департаменту з продуктів роздрібного бізнесу ПУМБ Дмитро Поліщук.
Зараз в «Дії» доступні два документи – водійське посвідчення та свідоцтво про реєстрацію автівки. Але і цього достатньо, щоб водії-клієнти банку мали можливість отримувати всі необхідні послуги прямо в смартфоні!
З 6 лютого клієнти ПУМБ можуть скористатися сервісом «Дія», де вже доступні їхні посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
За допомогою системи Bank ID клієнти ПУМБ ще з минулого літа можуть користуватися електронним кабінетом водія, в якому можна перевірити й сплатити адміністративні правопорушення, отримати інформацію про авто та посвідчення водія, перевірити авто по VIN-коду, записатися в електронну чергу.
Ще з кінця 2019 року ПУМБ першим запустив послугу оформлення страхового полісу ОСЦПВО через месенджер Viber від 5 провідних страхових компаній України з онлайн оплатою та миттєвим отриманням полісу на e-mail. Опція доступна також для клієнтів інших банків.
«Наші клієнти вже давно звикли до банку в смартфоні – з мобільним додатком ПУМБ Онлайн вони можуть вирішувати більше 80% своїх фінансових потреб самостійно, без звернення у відділення банку. Новий е-сервіс «Дія» – перший крок до того, щоб клієнтам не потрібно буо особисто звертатися ще й в державні установи. Першими переваги онлайн-обслуговування мають можливість оцінити українські водії – завдяки тим новаціям, які ПУМБ послідовно вводив протягом останніх двох років, та новаціям, над якими працювала держава, вдалося досягти ефекту синергії і якісно покращити умови обслуговування клієнтів», – додав директор департаменту з продуктів роздрібного бізнесу ПУМБ Дмитро Поліщук.
Клієнти ПУМБ можуть одними з перших оцінити переваги користування державними сервісами в смартфоні, завдяки тому, що в серпні 2019 року ПУМБ підключився до системи BankID від НБУ. Це значить, що всі клієнти банку можуть вільно користуватися державними послугами онлайн – для цього їм потрібно всього лише авторизуватися за допомогою свого логіну й паролю від онлайн-банкінгу та одноразового ОТП-паролю, який надсилається користувачу в смс.
Наразі до системи віддаленої ідентифікації банків Bank ID підключено 12 банків.
За матеріалами:
ПУМБ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас