Кожен другий користувач тестового застосунку “Дія” є клієнтом Приват24 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кожен другий користувач тестового застосунку “Дія” є клієнтом Приват24

Особисті фінанси
47
З 32,5 тисяч тестових користувачів мобільного застосунку держпослуг “Дія” більш ніж 18 тисяч приєдналися до проекту за допомогою мобільного банку Privat24. Як повідомили у ПриватБанку, відсьогодні кожний з понад 10 мільйонів користувачів Privat24 зможе завантажувати цифрові посвідченням водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за допомогою державного сервісу Дія.
“Ми стали одним з перших учасників проекту для того, щоб мільйони наших клієнтів могли користуватися цифровими сервісами держави без додаткових реєстрацій і підключень, – зазначив голова правління ПриватБанку Петр Крумханзл. – Ми раді разом з командою інноваторів Міністерства цифрової трансформації та ІТ-компаній поділитися досвідом та технологіями банку для найшвидшого запуску проекту, який пушить Україну до цифрового майбутнього».
Перший реліз мобільного застосунку “Дія” містить цифрове посвідчення водія та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Ці цифрові документи мають таку ж юридичну силу, як і фізичне посвідчення. Також цифрове посвідчення водія можна буде пред’являти у якості документа, що засвідчує особу, на внутрішніх залізничних та авіарейсах.
Мобільний застосунок “Дія” можна безкоштовно завантажити у App Store та Play Market. Ідентифікація користувачів відбувається через мобільний додаток Privat24 ПриватБанку. “Дія” діятиме як при наявності інтернету, так і в офлайн режимі. Невдовзі “Дія” доповниться новими електронними документами — id-паспортом, полісом страхування автомобіля, студентським квитком тощо.
Реалізована ПриватБанком разом з командою проекту зручна та проста реєстрація та підтвердження особи через Privat24 дозволяє українцям користуватися державними сервісами в один клік. При цьому фінансова установа гарантує найвищий рівень інформаційної безпеки – всі фінансові дані клієнтів залишаються в його мобільному банку, банк тільки підтверджує особистість клієнта.
Наразі банк завершує комплекс робіт зі створення унікальної системи дистанційного доступу до ключів КЕП “SmartID”. “Новий сервіс дозволяє відмовитися від необхідності фізичної присутності для отримання електронного підпису, носіння та зберігання секретних ключів на токенах чи smart-картах, а також є універсальним рішенням, що виключає проблему сумісності пристроїв, операційних систем, платформ, мов розробки і середовищ використання. “SmartID” Приватбанку дозволить клієнтам банку отримувати державні онлайн послуги швидко, просто та безпечно”, – додав член правління ПриватБанку Андрій Гриценюк.
За матеріалами:
ПриватБанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас