Компанія Google змінить стандарти конфіденційності — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Компанія Google змінить стандарти конфіденційності

Фондовий ринок
692
Компанія Google оголосила про впровадження нових стандартів конфіденційності. Вони обмежуватимуть використання стороннього цифрового інструменту, відомого як cookie-файли.
Файли cookie відстежують активність користувачів в Інтернеті й дозволяють цифровим видавцям орієнтуватися на рекламу. У зв’язку з цим, технологічні компанії зіткнулися з необхідністю посилити захист конфіденційності на тлі зростання порушень даних. Нова політика, відома як “пісочниця конфіденційності”, означатиме, що сторонні продавці реклами повинні будуть пройти через Google, щоб отримати інформацію про користувачів Інтернету. Але аналітики кажуть, що цей крок дає Google більше контролю над ринком цифрової реклами, де він вже є великим гравцем.
Alphabet – батьківська компанія Google – отримує більшу частину свого доходу від продажів реклами. Щоб зробити рекламу більш персональною, веб-браузери збирають невеликі фрагменти інформації, які дозволяють їм створювати профіль захоплень користувачів і онлайн-звичок.
Файли cookie – це цифровий інструмент, який відстежує активність користувача в Інтернеті. Невелика частина даних зберігається в веб-браузерах, таких як Google Chrome і Apple Safari, в той час як користувачі виходять в інтернет. Вони записують інформацію, наприклад, які веб-сайти були відвідані, елементи, які були додані в цифровий кошик, або інформацію, яка була заповнена в цифрових формах, такі як імена і паролі. Компанії використовують файли cookie, щоб дізнатися про дії людей в Інтернеті. Веб-видавці використовують їх, щоб визначити, яку рекламу потрібно орієнтувати на конкретну людину.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас