Forbes назвав найуспішніших блогерів YouTube 2019 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Forbes назвав найуспішніших блогерів YouTube 2019 року

Фондовий ринок
1130
Журнал Forbes опублікував список найбільш високооплачуваних відеоблогеров YouTube за підсумками 2019 року. До першої трійки увійшли восьмирічний хлопчик Райан Каджи і п’ятирічна дівчинка Анастасія Радзинська – їх річний дохід обчислюється десятками мільйонів доларів.
Найуспішнішим блогером на YouTube в 2019 році став восьмирічний Райан Каджи – його річний дохід склав 26 мільйонів доларів. Кар’єра Райана почалася, коли йому було всього три роки. На канал хлопчика викладалися відео з розпакуванням нових іграшок.
Згодом на його каналах почали викладати відео, де він грає з друзями і проводить веселі експерименти. За межами YouTube у Райана є власна лінійка іграшок та одягу, шоу на Nickelodeon і контракт з Hulu. Друге місце у каналу Dude Perfect, його дохід склав 20 мільйонів доларів. На каналі п’ятеро друзів (Кобі Коттон, Корі Коттон, Гаррет Гільберт, Коди Джонс і Тайлер Тоні) займаються спортом і виконують різні трюки. Вони також запустили на Nickelodeon власне шоу.
Третє місце – у п’ятирічної дівчинки Анастасії Радзинської, за рік вона заробила 18 мільйонів доларів. Її відео, де вона вбирається в сукні і грається з батьком, публікуються на кількох каналах сімома мовами. З маленькою блогершою співпрацюють великі бренди Legoland і Dannon. Найпопулярніший відеоблогер в світі Фелікс Чельберг (PewDiePie) посів у рейтингу сьоме місце з доходом в $13 млн.
Повний список найбільш високооплачуваних блогерів YouTube цього року.
Райан Каджи – 23 млн передплатників, $26 млн за рік. Dude Perfect – 47,7 млн ​​передплатників, $20 млн за рік. Анастасія Радзинська – 107 млн ​​передплатників, $18 млн за рік. Rhett and Link – 4,56 млн передплатників, $17,5 млн за рік. Джеффрі Стар – 16,8 млн передплатників, $17 млн ​​за рік. Preston – 10,9 млн передплатників, $14 млн за рік. PewDiePie – 102 млн передплатників, $13 млн за рік. Markiplier – 24,6 млн передплатників, $13 млн за рік. DanTDM – 22,2 млн передплатників, $12 млн за рік. VanossGaming – 24,8 млн передплатників, $11,5 млн за рік.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас