Американський виробник електроскутерів розорився через рекламу у Facebook — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Американський виробник електроскутерів розорився через рекламу у Facebook

Фондовий ринок
1525
Запуск електричного скутера Unicorn закривається після того, як витратив занадто багато грошей на рекламу в Facebook. Клієнти, які встигли зробити попереднє замовлення, отримали електронного листа від засновника Ніка Еванса. У ньому повідомлялося, що він “дуже шкодує” і намагається продати активи Unicorn, щоб запропонувати часткове відшкодування.
Згідно з даними The Verge, компанія з Техасу продала всього 350 своїх приміських скутерів вартістю 699 доларів. У них максимальна швидкість 15 миль на годину і діапазон 15 миль. Портал Crunchbase повідомив, що Unicorn зібрав всього 150 000 доларів.
Причина невдачі стартапу полягала в тому, що витрати на “рекламу в Facebook і Google, платежі за кредитами та інші витрати” здійснюються за рахунок коштів компанії швидше, ніж очікував Еванс. “Більша частина доходу пішла на оплату реклами в Facebook для залучення трафіку на сайт. На жаль, вартість реклами була занадто високою, щоб побудувати стійкий бізнес”, – повідомляється в електронному листі.
Компанія не публікується у Facebook з 20 червня. Однак чотири тижні тому на своєму веб-сайті вона опублікувала повідомлення про те, що 15 грудня вона відправить скутери. При цьому компанія обіцяла, що клієнти будуть отримувати свої замовлення до Різдва і Хануки.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас