Держоргани будуть спілкуватися з громадянами у месенджері


Держоргани будуть спілкуватися з громадянами у месенджері

В Уряді готують новий механізм взаємодії державних органів із громадянами – через месенджери.

Про це повідомив міністр Кабінету Міністрів України Дмитро Дубілет у FACEBOOK.

Планується, що населення зможе спілкуватися з держорганами через месенджери у смартфоні а також через веб-версії.

Ціль нововведення:

  • здешевлення вартості одного контакту для бюджету країни;
  • контроль за якістю обслуговування громадян;
  • отримання сповіщень після відповіді (на відміну від телефонного дзвінка чи паперової відповіді).

“На відміну від письмових звернень, можна уточнювати інформацію, щоб не футболити, а давати відповідь по суті”, – зазначив Дубілет.

Кабмін невдовзі запустить пілотний проект, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць.

Читайте також: Дубілет анонсував е-сервіс замість паперових квитанцій

“Це дозволить організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, а й в регіонах. Причому ми хочемо зробити акцент на ті регіони, де найскладніше знайти роботу. Наприклад, це буде один з варіантів працевлаштування для тих держслужбовців, які потрапили під нашу масову оптимізацію”, – написав міністр.

За його словами, уряд вже запустив перші чат-консультації для Міністерства соцполітики, а найближчими місяцями планується охопити усі основні напрямки.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Казна та Політика
Все, що ми знаємо про:Кабмін
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua