КМДА планує витратити на транспортну інфраструктуру 83 млрд грн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

КМДА планує витратити на транспортну інфраструктуру 83 млрд грн

Казна та Політика
579
Київська міська рада прийняла міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки з обсягом фінансування понад 83 млрд грн.
Напрацьовану в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА багаторічну програму підтримали 69 з 83 депутатів.
У документі йдеться, що фінансування заходів програми буде здійснюватися за рахунок державного та міського бюджетів, інших джерел. З міського бюджету на виконання заходів необхідно буде направити 76 млрд грн. А саме:
  • у 2020 році виконання програми вимагає 14 млрд грн, з яких кошти міського бюджету складуть 12,6 млрд;
  • у 2021 році – близько 21 млрд грн і майже вся сума – це міський бюджет;
  • у 2022 році – 21,9 млрд грн, з яких міського бюджету – 20,6 млрд грн;
  • у 2023 році – 22 млрд і 20 млрд грн відповідно.
Витрати програми поточного року становлять 4,4 млрд грн, з яких місто фінансує 2,8 млрд грн.
У завданнях програми з метою розвитку мережі електротранспорту, зокрема, передбачено будівництво нових трамвайних ліній:
  • від вул. Старовокзальної до станції метро “Палац спорту”;
  • від пр. Григоренка по вул. Анни Ахматової та Дніпровської набережної до станції метро “Осокорки”;
  • по вул. Коперника на ділянці від вул. Глибочицької до вул. Бердичівської.
Включені також заходи щодо поліпшення стану господарства аеропорту “Київ” (Жуляни), розширення інтеграції інфраструктури київського залізничного вузла в транспортну систему міста.
Програма включає оновлення рухомого складу комунального транспорту, ревізію доріг з поліпшенням дорожньої мережі, реконструкцію мереж дорожньої каналізації, поліпшення паркувального простору, модернізацію систем освітлення транспортно-дорожньої мережі, будівництво нових розв’язок тощо.
Серед завдань програми також підвищення інтенсивності експлуатації велосипедів, стримування приросту рівня автомобілізації, дестимуляція використання індивідуального транспорту для щоденних трудових поїздок шляхом квотування кількості паркомісць в адміністративно-діловому ядрі та історичних ареалах міста та ін.
За матеріалами:
Телеграф
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас