1839
Засновник "Вікіпедії" запустив соцмережу
— Технології&Авто
Один із засновників «Вікіпедії» Джиммі Уейлз запустив соцмережу WT:Social, яка може стати конкурентом Facebook та Twitter, обходячись без реклами й «клікбейтних» заголовків.
Користувачі WT:Social можуть ділитися посиланнями на матеріали і обговорювати їх у стрічці новин, подібній до стрічки Facebook.
Для забезпечення нового продукту Уейлз хоче застосовувати бізнес-модель «Вікіпедії». WT:Social буде покладатися на пожертви невеликої кількості користувачів, щоб обходитися без реклами.
Саме рекламу Уейлз звинувачує у проблемах сьогоднішніх соцмереж, адже через неї в найвигіднішому становищі опиняється неякісний контент. Якщо Facebook і Twitter просувають в топ стрічки публікації з найбільшою кількістю коментарів або лайків, то WT:Social буде публікувати насамперед свіжі матеріали. Проте, в соцмережу можуть додати кнопку «upvote», яка дозволить користувачам рекомендувати якісний контент.
Зазначається, що з моменту запуску в жовтні у WT:Social прийшли близько 50 тисяч юзерів. За словами Уейлза, пожертвування на користь нової соцмережі зробили близько 200 користувачів.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
BYD представила бюджетний гібридний седан із запасом ходу 2000 км (фото)
Ferrari скорочує поставки автомобілів у Британію — причини
Перша реєстрація авто: скільки податку треба сплатити
Які сідлові тягачі обирають українські перевізники
Каблучки для водіїв: для чого це планують зробити
Минулого місяця український автопарк поповнили 233 автобуси