Засновник "Вікіпедії" запустив соцмережу


Засновник "Вікіпедії" запустив соцмережу

Один із засновників «Вікіпедії» Джиммі Уейлз запустив соцмережу WT:Social, яка може стати конкурентом Facebook та Twitter, обходячись без реклами й «клікбейтних» заголовків.

Читайте також: У Раді хочуть обкласти податками соцмережі і стрімінгові платформи

Користувачі WT:Social можуть ділитися посиланнями на матеріали і обговорювати їх у стрічці новин, подібній до стрічки Facebook.

Для забезпечення нового продукту Уейлз хоче застосовувати бізнес-модель «Вікіпедії». WT:Social буде покладатися на пожертви невеликої кількості користувачів, щоб обходитися без реклами.

Саме рекламу Уейлз звинувачує у проблемах сьогоднішніх соцмереж, адже через неї в найвигіднішому становищі опиняється неякісний контент. Якщо Facebook і Twitter просувають в топ стрічки публікації з найбільшою кількістю коментарів або лайків, то WT:Social буде публікувати насамперед свіжі матеріали. Проте, в соцмережу можуть додати кнопку «upvote», яка дозволить користувачам рекомендувати якісний контент.

Зазначається, що з моменту запуску в жовтні у WT:Social прийшли близько 50 тисяч юзерів. За словами Уейлза, пожертвування на користь нової соцмережі зробили близько 200 користувачів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua