У фінансовому боті WayForPay_Bot можливо створити магазин та приймати онлайн-платежі від клієнтів через месенджери — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У фінансовому боті WayForPay_Bot можливо створити магазин та приймати онлайн-платежі від клієнтів через месенджери

Особисті фінанси
537
Платіжний сервіс WayForPay додав можливість реєстрації в сервісі через месенджери для прийому онлайн платежів.
Створити свій магазин для прийому платежів можна за допомогою WayForPay_bot в Viber, Telegram або Facebook Messenger. У боті, після авторизації досить ввести url сайту та email. Новий магазин буде знаходитись в режимі тестування.
У фінансовому боті WayForPay_Bot можливо створити магазин та приймати онлайн-платежі від клієнтів через месенджери
У створеному магазині, за замовчуванням будуть підключені Google Pay, Apple Pay, оплата картками Visa/MasterCard, Приват24, термінали. Також, через особистий кабінет, можна підключити покупку частинами від monobank і миттєву розстрочку від Приватбанк.
Після активації магазину, через бот можна отримувати повідомлення про успішні та неуспішні платежі на сайті, щоденні звіти з продажів, виставляти рахунки (інвойси), формувати платіжні кнопки та QR-коди, перевіряти статус необхідного платежу та інші функції.
У WayForPay відзначили, що на сьогодні 57% платежів припадає на мобільні пристрої. Покупець здійснює повний цикл покупки зі свого смартфона, та очікування поки продавець виставить рахунок, діставшись до комп’ютера, або здійснить повернення коштів при скасуванні покупки, в сьогоднішніх реаліях – поганий тон та мінус до репутації магазину. Тому, в сервісі важливі функції по контролю та управлінню платежами поступово додаються в бот і мобільний додаток.
На сьогодні, фінансовий бот WayForPay_bot, використовують понад 4000 онлайн-підприємців.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас