2265
Пенсійний фонд створив онлайн кабінет для роботодавців (інфографіка)
— Казна та Політика
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України почав функціонувати кабінет роботодавця.
Про це повідомляє прес-служба фонду на сторінці у Facebook.
“На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує кабінет роботодавця, в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав працівників, сплати єдиного соціального внеску та є можливість отримати довідку про трудовий та страховий стаж працівників”, – ідеться в повідомленні.
Читайте також: Стало відомо, на скільки зросли пенсії в 2019 році
Яка інформація доступна в кабінеті:
- інформація про заборгованість підприємства по ЄСВ,
- стан сплати єдиного соціального внеску,
- перелік застрахованих осіб, у яких не зарахований трудовий стаж,
- стан подання звітів по сплаті ЄСВ,
- інформація про стан опрацювання звітів по сплаті ЄСВ,
- розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Вебпортал за посиланням.
Як роботодавцю отримати довідку про трудовий та страховий стаж працівника:
- зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису,
- вибрати “Запити на отримання електронних документів”, в меню обрати “Довідка про трудовий стаж та страховий стаж”,
- заповнити новий запит на отримання інформації про свого співробітника,
- підписати дані страхувальника та відправити запит до ПФ,
- стан розгляду звернення можна дізнатись у пункті “Статус звернення” розділу “Звернення”.
Друга пенсія з Приват24
Після обробки звернення, роботодавцю буде надіслано документ у форматі pdf, та електронний документ, підписаний КЕП ПФУ, який є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі ПФУ.

За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною