ПАРТНЕРСЬКА
"Ми працюємо, щоб українці не відкладали реалізацію мрії на потім", - СЕО ФК Dinero Ілля Веселий
— Фондовий ринок
810
У жовтні 2019 р. фінансова компанія Dinero святкує два роки з початку роботи в Україні. У досить короткий термін її визнали лідером онлайн-продажів у галузі МФО за версією авторитетного порталу finance.ua і наразі посідає друге місце за запитами мікрокредитування у пошуковій системі Google. На думку керівництва компанії, такого динамічного зросту вдалось досягти завдяки втіленню кращих європейських практик на українському ринку.
Dinero є частиною великого європейського холдингу, який сприяє створенню прозорого фінансового ринку у нашій державі і надає швидку фінансову допомогу кожному, хто її потребує.
Тільки у вересні 2019 р обсяг виданих кредитів зріс удвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кількість клієнтів станом на кінець вересня 2019 року збільшилася в три рази в порівнянні з кінцем вересня минулого року. Високий рівень довіри та лояльність позичальників (70% повторних звернень) призводять до постійного збільшення попиту на послуги Dinero. А це, в свою чергу – до розширення компанії: за 2 роки співробітників Dinero стало втричі більше, щомісяця з’являються нові представництва у різних містах України. Надалі компанія планує ще більше розвивати мережу інформаційно-консультаційних центрів.
У кейсі Dinero є кілька унікальних для ринку МФО пропозицій. Наприклад, компанія пропонує реальну можливість отримати першу позику без жодних відсотків та переплат, а для постійних клієнтів діють максимально лояльні та вигідні умови кредитування. Крім послуг мікрокредитування, Dinero майже кожен день надає можливості для додаткового заробітку: в соцмережах компанії постійно проводять акції різного масштабу, в яких серед підписників розігрують гаджети, гроші тощо.
Процес оформлення позики в Dinero є максимально спрощеним. Отримати гроші швидко й зручно можна за 5-10 хвилин на сайті dinero.ua. Клієнтів, які віддають перевагу особистому спілкуванню, зустрічають у інформаційно-консультаційних пунктах у Києві та регіонах. Покращити комунікацію допомогло і нещодавнє нововведення служби підтримки: тепер клієнти можуть звернутися за довідкою ще й у месенджерах – вайбері та телеграмі.

За матеріалами: Dinero.ua
Поділитися новиною