У НБУ розповіли, що робити українцям при завищенні витрат за кредитом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У НБУ розповіли, що робити українцям при завищенні витрат за кредитом

Кредит&Депозит
539
Якщо фактичні витрати за кредитом виявилися вищими за обіцяні банком у рекламі, позичальнику доцільно звернутися в банк, а при відсутності реакції – в Національний банк України.
Такими рекомендаціями в інтерв’ю поділилася начальник управління НБУ з захисту прав споживачів фінансових послуг Ольга Лобайчук.
“Якщо позичальник з’ясував, що повинен платити за кредитом більше, ніж йому розповідали під час укладання угоди, він перш за все повинен звернутися в банк. Позичальник може достроково погасити кредит, реструктуризувати або взяти інший з більш сприятливими умовами. Але просто не платити за кредитом не можна” , – розповіла Лобайчук. За відсутності реакції з боку банку вона рекомендувала звертатися в НБУ.
За її словами, зараз можна відправити скаргу в письмовому вигляді. Також є “гаряча” лінія, але оскільки вона недостатньо ефективна, до кінця року регулятор планує організувати повноцінний call-центр. Крім того, в подальшому подача скарги буде можлива за допомогою заповнення форми на сайті НБУ.

Вибрати вигідний кредит

Верховна Рада 20 вересня прийняла закон про захист прав споживачів фінансових послуг, який зобов’язує банки інформувати потенційних позичальників про всі майбутні витрати за кредитом, включаючи додаткові і супутні послуги третіх осіб. Також закон вводить однакові правила для банків і небанківських фінустанов щодо реклами фінансових послуг. Закон чекає на підпис глави парламенту і президента України. Повноваження щодо захисту прав споживачів фінансових послуг в рамках закону отримав Національний банк, в якому вже створено відповідне управління під керівництвом Ольги Лобайчук.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас