У Німеччині тестують дистанційне керування безпілотним поїздом по мережі 5G
На дослідній ділянці Living Lab, розташованій на лінії Шварценберг – Аннаберг – Буххольц-Південний в Саксонії, почалося тестування в безпілотному режимі поїзда-лабораторії Lucy компанії Thales.
Управління поїздом здійснюється дистанційно через мережу стандарту 5G, побудовану оператором стільникового зв’язку Vodafone. Швидкість передачі даних при цьому перевищує 500 Мбіт/с, затримка – менше 10 мс.
Фахівці компанії Thales управляють поїздом з дослідницького центру Smart Rail Connectivity Campus, розташованого на станції Аннаберг-Буххольц. Машиніст у кабіні управління відсутній. На початковому етапі дистанційно керований поїзд переміщається всього на кілька сотень метрів від дослідницького центру.
Для забезпечення передачі даних дистанційного керування застосовується технологія поділу фізичної мережі 5G на віртуальні мережі. При цьому кожній віртуальній мережі виділяється оптимальна пропускна здатність, яка гарантується і в тому випадку, якщо мережею 5G користуються розташовані поблизу інші численні абоненти.
Крім того, Vodafone задіяла в проекті технологію граничних обчислень Mobile Edge Cloud (MEC), що дозволяє обробляти дані поряд з базовою станцією і тим самим мінімізувати затримки, пов’язані з обробкою.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною