Secrets of Growth #4: Стосунки з клієнтами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Secrets of Growth #4: Стосунки з клієнтами

Рекламний ринок
78
Побудова стосунків із клієнтами — це вічнозелений тренд у маркетингу. Лояльні клієнти купують частіше та більше, рекомендують продукт оточенню і більш терпимі до помилок.
Чому Customer Relations Management є важливою темою? Тому що утримати клієнта набагато дешевше, ніж залучити нового.
Чому про це так мало говорять в Україні? Тому що це не сексуальна тема. CRM складно інтегрувати в бізнес. Вона потребує перегляду майже всіх customer facing процесів в компанії. Але тільки при комплексному підході вона дає результат.
Цього разу ми запросили експертів, які мають практичний досвід побудови та інтеграції CRM в бізнес.
Хто розкаже за Growth Hacking?
Дмітрій де Веласко, Head of Digital IQOS, Philip Morris Ukraine. Останні 2 роки відповідає за запуск IQOS в Україні. У 2016 в ролі Head of Reduced Risk Products (IQOS), а з 2017 — Head of Digital, Philip Morris Ukraine, Moldova. Armenia & Georgia. Впроваджував хмарну CRM, будував ботів на базі Corezoid, керує діджитал маркетингом. До приходу в Philip Morris розробляв діджитал стратегії і CRM на агентському боці для Nespresso, Agent Provocateur, Nike, Starwood Hotels & Resorts. Пишається Nik Software, яку в 2012 році купив Google. Великий любитель моторів и золотистих ретриверів.
Анна Зотова, Customer Experience Strategist у Goodwine. Працює з роздрібними проектами з маркетингу лояльності, аналітики та клієнтського досвіду уже більше 13 років, займається створенням нових клієнтських стратегій в усіх каналах продажів goodwine за допомогою сервіс-дизайну. До 2016 року була Deputy Chief Customer Officer у Watsons, запускала та розвивала програму лояльності Watsons Club, працювала у міжнародних командах корпорації для створення клієнтських інновацій. У 2014 році Watsons Club був визнаний найефективнішою програмою лояльності по % досягнутих Incremental Sales серед бізнес-юнітів Watsons усього світу. Першою в Україні впровадила marketing automation на базі Salesforce Marketing Cloud. Також впроваджувала CRM на Oracle Siebel та data mining на BIEE.
Модератор: Ярослав Степаненко, Product Marketing Manager у MacPaw.
Кому бути обов’язково?
Маркетологам, продакт-менеджерам, e-commerce підприємцям, рітейл експертам, спеціалістам з клієнтської лояльності.
Коли: 18 вересня (середа), 19:00-21:00
Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3
Організатори: UNIT.City та Growth Marketing Stage.
За матеріалами:
Unit.city
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас