Як створити креативну рекламу в сучасних реаліях: рекомендації експерта
Щоб визначити, яку стратегію маркетингу обрати, треба почати з головного — визначитися, які стоять цілі у самої компанії.
Про це повідомила маркетинг-директор фінтех-компаній CCLoan і MisterCash Анна Мойсєєва під час МФО саміту 2021.
За її словами, найкраще почати з класифікації цілей компанії. Вони бувають трьох видів:
- поетапне захоплення частки ринку;
- агресивне захоплення частки ринку;
- утримання позицій і збереження частки ринку.
«CCLoan вибрала для себе мету поетапно захопити частку ринку і розділили її на два етапи. І так склалося, що ці два етапи у нас розтягнулися на два роки. Стратегія 2020 року полягала в оптимізації та налагодженні всіх внутрішніх процесів і підготовці до тієї масштабної рекламної кампанії, яку ми запустили в 2021 році», — розповіла Мойсєєва.
Також, за словами Мойсєєвої, важливо зрозуміти точку старту компанії (де компанія перебуває зараз).
Ще один важливий пункт, щоб зрозуміти, чого хоче клієнт, компанії важливо знати свої сильні і слабкі сторони.
«Сильною стороною бренду CCLoan в 2019 році клієнти назвали надійність, а серед слабких сторін в 2019 році відзначили дві: той факт, що компанія не виділяється серед конкурентів і не інноваційна. Але вже в 2020 році клієнти назвали більше сильних сторін: надійний бренд, йде назустріч клієнтам, пропонує рішення для шанованих людей (преміум-бренд). Також за рік ми позбулися тих двох негативних атрибутів», — поділилася результатами дослідження маркетолог компанії.
Інструкція: Як створити креативну рекламу:
- провести дослідження цільової аудиторії, болю ваших клієнтів, стратегії конкурентів, створити слоган рекламної кампанії, проаналізувавши, наскільки він зрозумілий клієнту;
- щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у вашому сегменті. Тут джерелами інформації можуть бути соціальні мережі і месенджери, платформи відеоконтенту (YouTube, TikTok), запити в Google Trends;
- при роботі з агентством потрібно відібрати учасників тендеру, провести брифінг, розробити креативні ідеї, після чого провести аналіз презентацій і визначити переможця;
- свої ідеї експерти пропонують формувати такими методами: мозковий штурм, метод асоціацій, або «асоціативного осяяння». При цьому потрібно використовувати власне бачення, досвід і напрацювання. Або ж можна звернутися до нестандартного підходу до вирішення проблеми.
«Креатив повинен викликати довіру до бренду, повинен бути вірусним. Також не забувайте про позитивну тональність і чітке потрапляння в цільову аудиторію. Бажано, щоб в креативі були якісь „хайпові“ елементи, максимально можливе згадування бренду», — підсумувала Мойсєєва.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною