0 800 307 555
0 800 307 555

Маркетингова стратегія після карантину: підхід MEGOGO


Маркетингова стратегія після карантину: підхід MEGOGO

Під час карантину проблемою для багатьох компаній було вибудувати комунікацію з клієнтом, і ті хто зумів це зробити, залишилися на плаву.

Як вижити під час кризи, розповіли під час конференції FinRetail2020, яка проходила 20 листопада в Києві, директор з маркетингу MEGOGO Валерія Толочина, і Head of SMM в MEGOGO Олексій Міллер.

“Провели велике дослідження разом з нашим агентством, опитали понад 3 тис. осіб і визначили нашу цільову аудиторію. 60% українців дивляться ТВ, бо це просто. Для чого їм MEGOGO? Тому, що ми зібрали в одному місці все: фільми, серіали, подкасти”, – заявила Валерія Толочина.

Про цільову аудиторію. Це звичайна українська сім’я, в житті якої багато турбот і дуже мало часу. Але ми зрозуміли, що хоч як би не казали, що ніхто не дивиться ТБ, насправді це основне дозвілля більшості українців, підкреслює Толочина.

Про взаємодію з клієнтами. Нам в коментарі написала дівчинка, що 15-й день сидить на самоізоляції, і вже 7 разів дивиться один і той же фільм: “Здається, навіть у мого акаунту MEGOGO пропала фантазія і він не готовий дивувати репертуаром”. Для нас така історія виклик, тому ми відправляли їй 4 фільми та 5 великих серіалів, які ми підібрали спеціально для неї. Вона подякувала за зворотній зв’язок. Тому модерацію дуже часто недооцінюють, пояснив Міллер.

Про допомогу соцмереж. Олексій Міллер поділився: “Ми присутні у всіх соціальних мережах: Instagram, Facebook, Viber, Youtube і ін. В цілому близько 300 тис. підписників по всьому світу. Нещодавно ми запустили історію зі спортом “Стадіон вдома”, яка чудово знайшла підтримку в соцмережах.”

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua