МОЗ планує створити Офіс пацієнта - міністр — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

МОЗ планує створити Офіс пацієнта - міністр

Казна та Політика
306
Міністерство охорони здоров’я України планує створити Офіс пацієнта, за допомогою якого буде здійснюватися комунікація пацієнтів з міністерством.
Про це повідомила міністр Зоряна Скалецька.
“Ми створюємо офіс пацієнта, діяльність якого буде пов’язана з тим, щоб всі звернення, вся комунікація здійснювалаться не через вулицю, дзвінки, а через один структурований інструмент, точку входу. Офіс пацієнта очолить міністр. Також в ньому буде секретаріат, який буде організовувати його роботу. Це буде та точка комунікації, з якої потім будуть виходити всі необхідні для пацієнтів рішення, системні зміни”, – сказала вона під час онлайн-зустрічі в понеділок.
За словами Скалецької, пріоритетом роботи міністерства також буде безпека пацієнта, захист його прав.
“Безпека пацієнта – це коли є права і вони реалізуються. Безпека пацієнта забезпечується організацією, коли в межах лікарні створені всі управлінські умови, коли лікарі дотримуються всіх вимог. Тобто безпека пацієнта – це дотримання всіх стандартів і протоколів в системі. Це внутрішні організаційні питання і також це створення в цілому в країні правил”, – сказала вона.
Крім того, міністр відзначила, що є перелік прав, яким буде приділятися особлива увага. Йдеться, зокрема, про право на превентивність захворюваності, доступність медичної допомоги та інші.
“Також це інформована згода, право вибору, в тому числі лікаря, методів профілактики, діагностики. І також право на конфіденційність, право захищеності. Право на повагу часу пацієнта (мається на увазі черги на лікування або оперативне втручання). Право на допомогу, яка відповідає стандартам якості. Йдеться про протоколи, які потрібно обговорити з експертним співтовариством. Право на безпеку, на доступність сучасних технологій, зокрема, це доступність до інноваційних ліків. Право на усунення сильного болю, найбільш гостро це питання стоїть для паліативних пацієнтів. Також має бути приділено максимальну увагу потребам пацієнта. Право на скаргу, на відшкодування збитків. Цей інструмент є, але з ним потрібно працювати”, – пояснила Скалецька.
Міністр підкреслила, що робота над забезпеченням таких прав триває, і деякі рішення можливо втілити найближчим часом.
“Ми говоримо про те, що ці права є і про них треба дбати. Деякі рішення держава може втілити в найближчому часі, інші можна вирішити в середньостроковій і довгостроковій перспективі”, – сказала вона.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас