Таскомбанк представив платіжного бота на одній із найбільших конференцій з інтернет-маркетингу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таскомбанк представив платіжного бота на одній із найбільших конференцій з інтернет-маркетингу

Фінтех і Картки
75
В Україні пройшла наймасштабніша літня конференція з інтернет-маркетингу 8Р. Офіційним спонсором заходу став Таскомбанк.
Уже в шосте в Одесі зібралися кращі спеціалісти у сфері інтернет-маркетингу, а також розвитку й просування стартапів. Цього року конференцію відвідало понад 1200 учасників з 9 країн. Спеціалісти й практики із США, Білорусії, Болгарії, Казахстану, Франції та Ізраїлю обмінювалися своїм досвідом з українськими колегами.
Команда Таскомбанку надала гостям та учасникам конференції можливість протестувати свого платіжного чат-бота. Бот створений на базі месенджера Telegram і дозволяє приймати платежі за допомогою смартфона й чата з ботом у telegram. Для цього потрібен платіжний бот покупця і продавця. Реєстрація для обох відбувається моментально, необхідно один раз ввести дані за допомогою простих підказок і можна здійснювати платежі.
«Ми давно зрозуміли, що для багатьох продавців встановлення платіжного терміналу, що займає час та вимагає фінансових вкладень, менш пріоритетна, ніж робота з платіжним чат-ботом. Адже реєстрація в месенджерах займає лічені хвилини, а абонплати зовсім немає. З погляду маркетингу й комунікацій мобільний телефон – один з найбільш ефективних каналів», — говорить Валерій Даниленко, заступник голови правління Таскомбанку.
Банкір також підкреслив, що сьогодні платіжний чат-бот підходить для будь-якого бізнесу, який приймає оплату картками. І вже до кінця року платіжний чат-бот Таскомбанку з’явиться також в інших месенджерах, таких як Viber і Messenger.
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас