Toyota заборгувала дилеру майже 16 мільйонів
Каліфорнійський дилер стверджує, нібито компанія намагалася покарати його за розробку ефективнішого способу обробки відгуків клієнтів.
Toyota повинна заплатити 15,8 мільйона доларів дилеру з Каліфорнії. Той стверджує, нібито японський концерн мстився йому за розробку спеціального програмного забезпечення, в якому клієнти залишали свої відгуки. Через це Toyota витратила мільйони доларів на ремонти автомобілів.
Колегія суду присяжних в Санта-Ана в понеділок визнала Toyota відповідальною за несправедливе втручання в контракт, який компанія уклала з двома автосалонами Роджера Хогана.
Як заявив адвокат Хогана Амнон Сігел, інші представництва повинні знати, що Toyota не повинна неправильно вирішувати питання безпеки і не має права вживати відповідних заходів проти дилерських центрів за їхню прихильність безпеці без наслідків.
Власник Capistrano Toyota і Claremont Toyota звинуватили японську компанію в приховуванні намірів витіснити його зі своєї системи франшиз ще в січні 2011-го року. Якраз в цей час інвестор вкладав мільйони доларів в розширення і оновлення своїх дилерських центрів.
Хоган же стверджував, що його програма Autovation, запущена в 2011-му році після масового відкликання автомобілів з ринку через раптовий розгін, була набагато ефективнішою, ніж власна система Toyota. Зокрема, краще встановлювала особи клієнтів і наводила контакти з тими, чиї машини так і не були відремонтовані.
За матеріалами: autonews.ua
Поділитися новиною