Оновлення А-Банку: більше технологій и вище лояльність з новою кредиткою на 200 000 грн та унікальним додатком — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Оновлення А-Банку: більше технологій и вище лояльність з новою кредиткою на 200 000 грн та унікальним додатком

Фінтех і Картки
2407
А-Банк стає більш технологічним, пропонуючи своїм клієнтам сучасний контакт-центр, інноваційний додаток і нову картку Mastercard з максимально високим лімітом в 200 000 грн.
Оновлення А-Банку: більше технологій и вище лояльність з новою кредиткою на 200 000 грн та унікальним додатком
А-Банк – один з найбільш стабільних українських банків, який надає свої послуги на фінансовому ринку з 1992 року. Пропонуючи зрозумілі і затребувані банківські сервіси фізичним особам і підприємцям, до 2019 року він завоював довіру 1,3 млн. клієнтів. На сьогоднішній день їх обслуговуванням займається 220 стаціонарних відділень по всій країні, а потужна технологічна підтримка забезпечує якісні дистанційні комунікації.
Протягом 27 років роботи А-Банк сповідує принципи чесності, прозорості та вигідності співпраці для кожного клієнта. Такий підхід забезпечує стабільний інтерес українців, які довіряють йому ведення своїх фінансів і проведення платежів. За результатами незалежної оцінки агентства «Кредит-Рейтинг», А-Банк, як і раніше має стабільний прогноз розвитку, а також високий рівень надійності депозитів (4+) і кредитоспроможності (uaAА-).
Зростання клієнтської бази А-Банку і інтерес до його продуктів пояснюється якістю, затребуваністю і надійністю кожного інструменту. Запорукою цього стало партнерство з кращими учасниками платіжного ринку, лідером серед яких є Mastercard. Міжнародна платіжна система Mastercard, карти якої випускає для своїх клієнтів А-Банк, використовує найбільш інноваційні технології для забезпечення безпеки транзакцій, а тому можна бути впевненим в захищеності фінансових операцій. Популярність продуктів та сервісів Mastercard дозволяє використовувати картки цієї платіжної системи в більшості країн світу, здійснюючи оперативні та безпечні транзакції.
Головна місія банку полягає в підтримці зростання добробуту громадян і підприємств шляхом надання якісних банківських послуг. Для цього А-Банк постійно вдосконалює свої продукти і покращує сервіс, намагаючись зробити його максимально простим і зручним. З цією метою була випущена нова кредитна картка «Зелена», модернізовано існуючий додаток і оновлено контакт-центр. Нові продукти стали революційними на банківському ринку і забезпечили клієнтам А-Банку абсолютно нові можливості.
Одним з популярних інструментів, в яких банк бачить великі перспективи, є кредитна картка «Зелена». Цей продукт став унікальним як в плані дизайну, так і по відношенню до можливостей, які дає нова кредитка. Можна сказати, що «Зелена» – це комплексний продукт, який має замінити собою вже існуючі продукти.
Вперше в Україні було використано вертикальне оформлення, яке виділяє кредитку серед продуктів інших банків. “Зелена” має стильний лаконічний дизайн, і оригінальний акцент –кольорове ребро. Таке рішення робить її помітною в стосі інших карт і дозволяє легко і швидко знаходити її кожен раз, коли вона знадобиться.
Як і всі картки А-Банку, «Зелена» випускається у партнерстві з Mastercard і має всі переваги, які дає ця платіжна система. Клієнти можуть використовувати власні і позикові гроші, розраховуватися карткою в платіжних терміналах України та зарубіжжя, робити оплати та інші платежі. Для зручності розрахунків «Зелена» оснащена не тільки класичної магнітною смугою, але також має чіп і безконтактну технологію оплати. Це суттєво економить час і дозволяє миттєво здійснювати будь-які транзакції.
Оновлення А-Банку: більше технологій и вище лояльність з новою кредиткою на 200 000 грн та унікальним додатком
Базові можливості кредитки доповнені унікальними пропозиціями:
  • кредитний ліміт в 200 000 грн. До цього отримати таку суму готівкою без застави та поручителів було неможливо: продукти банку відкривали доступ до суми, не більше 100 000 грн. Тепер клієнти можуть використовувати кошти на свої потреби або потреби бізнесу без обмежень;
  • 2 місяці безкоштовного користування позиченими грошима. А-Банк збільшив пільговий період до 62 днів і зняв плату за використання кредитними коштами, за умови їх повернення після закінчення цього терміну;
  • економія до 20% при оплаті товарів з двох обраних категорій. Щомісяця клієнт може вибрати на сайті або в додатку А-Банку 2 категорії продуктів, на які діятиме Кешбек. Оплачуючи товари, користувач отримує бонуси, які потім можна використовувати для покупок.
Не дивлячись на величезні можливості, які дарує картка «Зелена», оформити її можна абсолютно безкоштовно. Для цього навіть не потрібно відвідувати філію: кожен клієнт А-Банку зможе самостійно залишити заявку на сайті і забрати її у відділенні в будь-який зручний час. Вся процедура оформлення займе не більше 15 хвилин.
До переваг картки варто також віднести безкоштовне обслуговування, отримання виписок за рахунком, і користування ультра-сучасним додатком, аналогів якому в Україні немає.
Інноваційний додаток – це ще один подарунок, який А-Банк підготував для своїх клієнтів. До нинішнього часу це був класичний продукт зі стандартним набором функцій, однак, рухаючись вперед і з огляду на потреби своїх клієнтів, А-Банк оновив додаток для iOS, чим вивів його на абсолютно новий рівень комфорту.
У новому додатку було змінено як юзабіліті, так і дизайн. Головне, до чого прагнули розробники компанії Middleware – максимально спростити роботу з програмою і дозволити здійснювати операції навіть однією рукою. Щоб досягти цього, фахівці зібрали всю інформацію по карті і рахунках у верхній частині екрану, а нижню його третину відвели під функціонал. Тепер в зоні великого пальця руки зібрані всі опції, обирати які можна, прокручуючи барабан. У той час, як для управління іншими додатками необхідно задіяти обидві руки, продуктом А-Банку можна користуватися буквально на ходу.
Оновлення А-Банку: більше технологій и вище лояльність з новою кредиткою на 200 000 грн та унікальним додатком
Намагаючись розширити можливості користувачів і зробити співпрацю ще більш вигідною, А-Банк додав нові опції:
  • “Приведи друга”. Така функція цікава як користувачам, так і банку. Завдяки їй, клієнти зможуть легко ознайомити з інформацією про банк друзів з телефонної книги і отримувати за це бонуси лояльності від банку. Установа, в свою чергу, отримує більший радіус дії, і нарощує клієнтську базу.
  • «Миттєва розстрочка». Тепер навіть велика покупка не стане навантаженням на бюджет. Одним рухом пальця клієнт зможе перевести будь-яку витрату в режим розстрочки та поступово оплачувати її частинами.
Вносячи зміни в роботу додатка, А-Банк залишив незмінними всі популярні базові функції. Клієнти як і раніше можуть контролювати стан рахунків, робити платежі, переглядати і роздруковувати архів. За допомогою програми можна також відкривати депозити або отримувати кредит.
Для забезпечення інформаційної підтримки в додатку діє онлайн-чат, в якому можна отримати відповіді на всі запитання. Масштабнішу клієнтську підтримку забезпечує контакт-центр з простим номером 7776. Щоб забезпечити оперативну і професійну комунікацію з клієнтом, А-Банк повністю оновив контакт-центр, зробивши обслуговування максимально зручним і сучасним.
Гаряча лінія банку працює вже більше 1,5 років. До цього клієнти могли отримати консультацію оператора, використовуючи безкоштовні дзвінки з будь-якого мобільного оператора України. Щоб прискорити час отримання відповіді, скоротити період очікування і заощадити час користувачів, А-Банк впровадив технологію IVR. Система попередньо записаних голосових повідомлень дозволила:
  • обирати тематику питання для більш професійного і точного консультування;
  • самостійно отримувати відповідь без залучення оператора;
  • отримувати своєчасну і актуальну інформацію про акції та пропозиції банку.
Клієнти А-Банку змогли оцінити нововведення, максимально використовуючи всі можливості, які дають оновлення. За статистикою банку, кількість користувачів, які потребували допомоги оператора, скоротилася приблизно на 60 тис. (З 150 000 до 90 000 чол.). Сьогодні інтерес до IVR лише трохи перевищує актуальність голосового спілкування:
  • До допомоги оператора вдаються 85 000 клієнтів в місяць;
  • IVR-повідомленнями користуються 87 500 користувачів в місяць.
Згідно статистики, найбільша кількість звернень клієнтів пов’язана з кредитною карткою “Зелена». Питання про новий продукт складають близько 40%, а ще 4% – звернення з приводу нової програми А24.
Зручність і оперативність обслуговування – не єдина перевага оновленого контакт-центру. За традицією, А-Банк попрацював і над функціоналом, дозволивши делегувати операторам банку дистанційне здійснення фінансових операцій. Використовуючи контакт-центр, клієнти можуть змінити особисті дані, зробити транзакцію або оплатити покупку. Всі операції здійснюються в захищеному режимі і абсолютно безпечні.
А-Банк взяв курс на технологічність і не збирається зупинятися на досягнутому. У найближчому майбутньому планується оновлення додатку для Андроїд, залучення нових клієнтів на карту «Зелена» і вдосконалення контакт-центру. Відстежуючи реакцію своїх клієнтів, А-Банк робить висновки про правильність обраного напрямку, і прагне надалі підвищувати рівень свого сервісу.
За матеріалами:
А-Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас