Amazon став найдорожчим світовим брендом


Amazon став найдорожчим світовим брендом

Amazon став найдорожчим світовим брендом, потіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google, показав черговий ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

Вартість бренду Amazon, який за останні роки перетворився на “бренд-екосистему” і розширився на нові сегменти ринку, зросла за рік у півтора рази – до $315 млрд. У 2018 р. Amazon був на 3-му місці в списку.

Другий рядок у ренкінгу в цьому році знову посіла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустився на 3-ю позицію ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.

Загалом в ренкінгу цього року 15 китайських компаній, в 2019 році до нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.

У рейтингу BrandZ цього року знову немає російських компаній, в той час як в 2009-2014 роках їх було дві, а в 2008 році – одна.

Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування