ПАРТНЕРСЬКА
“Епіцентр” використовує ЕДО від Linkos Group. Лідери ринку працюють #БЕЗПАПЕРУ
25–26 травня на одному з найкращих бізнес-майданчиків столиці, КВЦ “Парковий”, відбувся всеукраїнський “Форсайт 1.9 Майбутні” — ІТ-конференція, присвячена цифровим можливостям обміну документами.
Організатор події, розробник відомої програми M.E.Doc, компанія Linkos Group, що ось уже 19 років поспіль створює програмні рішення для автоматизації документообігу для бізнесу та держави.
Головною темою конференції став електронний документообіг і його вектори розвитку у цифровому майбутньому, що вже настало, та практичні кейси із впровадження. Чужопланетні персонажі й роботи вітали гостей і учасників події, створюючи відповідну атмосферу заходу, оформленому у стилі футуризму.
Серед запрошених була компанія “Епіцентр” — національна мережа торгових гіпермаркетів, яка є лідером роздрібної торгівлі в Україні: все для будинку, саду та городу. Її представниця — Зоя Губенко, IT-директор, взяла участь у ЕДО TALKS, брифінгу, присвяченому впровадженню електронного документообігу. Вона поділилася власними враженнями та досвідом компанії зі сцени. Зоя відповіла на запитання Олесі Линник, керівної партнерки та засновниці Linkos Group, що модерувала брифінг, і добре знається на темі е-документообігу.
— Чому “Епіцентр” вирішив відмовитися від паперового обміну первинними документами?
— У нас розгалужена мережа власних крамниць і ще свій маркетплейс. Відповідно обмін первинними документами забирав дуже багато часу, не кажучи вже про незручності та чималі фінансові витрати. Бухгалтерія звернулася до нашого департаменту знайти рішення, які б могли хоча б частково прискорити процеси обміну. І наш відділ ІТ розпочав пошук.
— Яке рішення обрали для впровадження е-документообігу та чому саме його?
Ми маємо багато власних програмних розробок. Тому для нас важливо було знайти рішення, під яке не довелося б їх змінювати, яке б безшовно інтегрувалося з нашими системами. Таким найоптимальнішим варіантом для наших самописних програм став АPI.ПТАХ від Linkos Group, призначений для комплексних проектів, що потребують індивідуальних доробок. Для зручності комунікації з контрагентами, також була обрана програма M.E.Doc, яку використовує більшість компаній на ринку. Ми прагнули підлаштуватися під потреби власних клієнтів.
1.Швидкість обміну первинними документами. Не потрібно чекати поки надійде документ до одержувача: надіслав, і протягом хвилини він вже у адресата.
2.Зручний доступ: електронний документ завжди під рукою, не загубиться серед решти, як паперовий, і випадково зіпсувати його, скажімо, розлитою кавою неможливо.
3.Зручне зберігання. Більше не потрібно виділяти окремі приміщення для збереження архіву документів, адже всі вони знаходяться у вашому ПК.
4.Економічно вигідно: суттєве заощадження фінансів компанії, які раніше щомісячно витрачалися на папір, обслуговування принтерів та кур’єрські послуги.
— Чи є подальші плани розвивати і впроваджувати безпаперові технології?
— Так, звісно, є. У нас багато бухгалтерів, ми хочемо, щоб у кожного був єдиний кваліфікований електронний підпис (КЕП) на захищеному носії, як зараз того вимагає законодавство. І ми плануємо використовувати ваш КЕП від АЦСК “Україна”.
Як показує досвід клієнтів Linkos Group, ринок вже готовий відмовитися від паперового документообігу й перейти на електронний формат обміну. Впровадити ЕДО сьогодні можна легко та швидко, обравши рішення під індивідуальні потреби бізнесу. І для цього компаніям не потрібно перевчати співробітників та перебудовувати звичні робочі процеси. Практичний досвід таких великих компаній, як “Епіцентр”, це ще раз підтверджує.
Компанія Linkos Group пропонує широку лінійку програмних рішень, які враховують потреби в мобільності, зручності й оперативності різних клієнтів: від ФОПів до великих холдингів. ЕДО — майбутнє, яке вже настало.
За матеріалами:
Поділитися новиною