Тель-Авів збирається перейти на електротранспорт до 2025 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Тель-Авів збирається перейти на електротранспорт до 2025 року

Світ
1397
Тель-Авів – друге за рівнем забруднення ізраїльське місто. До 2025 року в ньому заборонять пересування дизельними автомобілями.
Про це повідомляє видання Globes.
Заступниця мера Тель-Авіву з питань транспорту Меітал Лехаві розповіла, що столиця Ізраїлю посідає друге місце за рівнем забруднення повітря після міста Бней-Брак.
Наразі в муніципалітеті столиці розробляють стратегію електрифікації міського транспорту, щоб згодом закласти її в бюджет. Одна з пропозицій – заборонити в’їзд до міста транспортних засобів, що забруднюють повітря. До 2021 року для електрокарів розроблять фінансове стимулювання, а далі місто сконцентрується на електрифікації великих автопарків.
Мінінфраструктури Ізраїлю проведе у Тель-Авіві конкурс для 20-30 електроавтівок, які можуть увійти до нового міського таксі. Автомобілі заряджатимуться на двох пунктах для швидкої зарядки (50-150 кВт/год) та на 14-ти регулярної (20-22 кВт/год).
Цей проект міністерство підтримає сумою 4,2 мільйона шекелів (1,15 мільйона доларів), а муніципалітет надасть 400 тисяч шекелів (110 тисяч доларів). Решту профінансують підприємці, зокрема автомобільний імпортер в Ізраїлі Carasso.
Також стратегія передбачає запуск електромобілів у місцевому кершерингу AutoTel. Зарядні станції будуватиме переможець відповідного конкурсу. Для невеликих електротранспортних засобів наразі не планують облаштовувати окрему інфраструктуру, проте обговорюють електричні мотоцикли.
Муніципалітет вважає, що електрифікація транспорту в місті прискориться завдяки фінансуванню від уряду та приватних інвесторів (зокрема, від виробників акумуляторів).
«Електрифікація повинна бути національною метою. Якщо встановлення кожного пункту зарядки триватиме місяці або роки, ми не просунемось. Спершу потрібно розробити правила для швидкого лобіювання до Закону про економічні домовленості», – пояснює Лехаві. Зі ста електробусів, які мали цього року вийти на рейси в Тель-Авіві, вийшли лише 26.
Наразі в Тель-Авіві обговорюють оптимальні можливості зарядження електробусів на кінцевих зупинках та в депо. Заряджатимуть цей транспорт струмом або суперконденсаторами. Найбільшою проблемою стало розташування та будівництво зарядних станцій. За словами Лехаві, встановлення однієї наразі займає до півтора року.
За матеріалами:
Хмарочос
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас