УЗ повертатиме доплачені гроші за кондиціонер, якщо він не працюватиме
ПАТ “Укрзалізниця” повинна повернути доплачені гроші за кондиціонер, якщо він не буде працювати після офіційної скарги.
Про це розповів директор департаменту пасажирських перевезень ПАТ “Укрзалізниця” Олександр Красноштан.
Читайте також: Укрзалізниця створить Вокзальну компанію
“Звичайно, ми намагаємося підготувати всі поїзди, які ми задіємо на літні перевезення, вони проходять комісійну перевірку. Створюється комісія, фахівці відповідні дивляться, але, звичайно, фірмові дещо кращої якості”, – повідомляє Олександр Красноштан.
Таку різницю пасажири помітили ще в минулому році і активно скаржилися на погані умови в соціальних мережах. Найбільше скаржилися на відсутність кондиціонерів.
В “Укрзалізниці” кажуть, кондиціонери є приблизно в половині вагонів, але за такий комфорт доведеться доплатити – приблизно 15% від вартості квитка. Але, якщо у вагоні кондиціонер не буде працювати, то ці гроші вам повернуть, щоправда, тільки після офіційної скарги.
“У претензійному порядку. Тобто пасажир залишає претензію, і претензійний відділ її розглядає, і в разі підтвердження будуть здійснені відповідні виплати”, – уточнив Красноштан.
За матеріалами: ТСН
Поділитися новиною