Усім по чат-боту й коктейлю! Таскомбанк представив свій новий платіжний продукт на IForum 2019! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Усім по чат-боту й коктейлю! Таскомбанк представив свій новий платіжний продукт на IForum 2019!

Особисті фінанси
56
23 травня 2019 року пройшов iForum — найбільша конференція української IT-індустрії, що зібрала цього року понад 13 тисяч людей. ТАСКОМБАНК виступив інноваційним партнером заходу, а на своєму стенді розказував про вже знайомого платіжного чат-бота, який дозволяє торгівцям приймати платежі по QR-коду. Також своїх гостей, партнерів і друзів ТАСКОМБАНК пригощав смачними коктейлями від професійних барменів.
Команда ТАСКОМБАНКУ надала можливість гостям iForum протестувати платіжного бота. Встановити якого пропонувала дуже просто, скачавши QR зі світшоту.
Високі технології, автоматизація, діджиталізація — все це вже настільки глибоко увійшло в наше життя, що уявити будь-який споживчий сегмент без можливості придбати товари чи послуги віддалено, нам вже досить складно. При цьому безперечними лідерами, які йдуть не лише в ногу з часом, але й часто випереджають його, є банки. Нинішній ритм життя вимагає бути попереду всіх і наших клієнтів. Адже якщо ти недостатньо активний, мобільний та клієнтоорієнтований, досить швидко перестанеш існувати. Загалом світ майбутнього із фантастичних фільмів, де всім керують роботи, а люди вимушено покинули планету, вже не здається таким нереалістичним.
«Поява смартфонів, розвиток інтернет-технологій, популяризація соціальних мереж і, як наслідок, любов та звичка користуватися всіма перевагами епохи діджитал, пробудило в нас бажання зробити платіжного чат-бота в месенджерах», — говорить Валерій Даниленко, заступник голови правління ТАСКОМБАНКУ.
«Наша команда, зрозуміла, що для багатьох продавців встановлення платіжного терміналу, яка займає час та вимагає фінансових вкладень, менш пріоритетна, ніж робота з платіжним чат-ботом. Адже реєстрація в месенджерах займає лічені хвилини, а абонплати зовсім немає. Ми почали з Telegram. Наступними будуть Facebook Messenger та Viber, — підкреслив банкір. — З точки зору маркетингу й комунікацій мобільний телефон — один з найбільш ефективних каналів».
Платіжний чат-бот підходить для логістичних компаній, роздрібних мереж та магазинів, а також ресторанів чи маленьких кафе.
Хочете протестувати платіжний чат-бот?
Ви продавець
Ви покупець
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас