0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

ПУМБ запустив весняну рекламну кампанію в підтримку депозитів


ПУМБ запустив весняну рекламну кампанію в підтримку депозитів

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) запустив рекламну кампанію на підтримку депозитних продуктів. Основною цільовою аудиторією в рамках кампанії банк вибрав українців, які мають культуру накопичення коштів, але надають перевагу альтернативним способам заощадження. Саме для них ПУМБ пропонує депозит «Вільний» – ідеальне рішення, що дає можливість не лише зберігати та примножувати гроші, а й вільно управляти заощадженнями: знімати і поповнювати 24/7 через новий мобільний додаток ПУМБ Online

Рекламна кампанія передбачає два етапи – почнеться зі спонсорського проекту з телеканалом «Україна», основне завдання якого – опрацювати «бар’єри» сприйняття продукту, і продовжиться прямою рекламою.

В ефірі каналу «Україна» вже стартували промо-ролики за участю ведучих рейтингових програм каналу – Олексія Суханова ( «Дивовижні Люди», «Говорить Україна») і Олени Рєпіної ( «Реальна містика»). «Для проекту ми вибрали героїв, які відповідають різним сегментам наших клієнтів. Ролі простих людей виконують відомі медійні обличчя України, яким довіряють телеглядачі. Для кого-то в користуванні депозитом важливий вільний доступ до засобів, для кого-то – можливість заробляти навіть на невеликому внесок, а для кого-то автоматизація процесу відрахувань на депозит. Кожен ролик не тільки демонструє переваги розміщення депозиту в банку, але і допомагає розвивати в Україні культуру збереження, накопичення і примноження коштів»- прокоментувала начальник Управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ Наталія Демиденко.

Наприклад, Олексій Суханов, один з найпопулярніших ведучих каналу «Україна», допоможе розвінчати головний страх розміщення депозитного вкладу – втрати вільного доступу до коштів у разі форс-мажору. А Олена Рєпіна покаже на своєму прикладі, що депозит – це ще й чудова можливість додаткового доходу.

Спонсорський проект триватиме до 30 квітня включно. Також в квітні в підтримку депозиту «Вільний» стартувала масштабна національна рекламна кампанія за участю Олексія Суханова. «Зніматися в проекті було легко з двох причин: по-перше, я є клієнтом банку і знаю продукт. По-друге, я належу до такого типу людей, яким важлива фінансова мобільність, важливо мати доступ до своїх коштів в будь-який час», – прокоментував Олексій Суханов.

Над ідеєю рекламної кампанії працювала комунікаційна агенція MullenLowe Adventa. «Донести переваги продукту до широкого кола споживачів, розвіяти їх сумніви і страхи – саме з такими викликами ми зіткнулися в ході розробки кампанії», – поділилася своїми враженнями від проекту Світлана Шинкаренко, СЕО MullenLowe Adventa. – «Ідея, яку запропонувала наша агенція, – оригінальна і в той же час зрозуміла: писати двома руками відразу вкрай складно, але зробити це значно простіше, якщо писати одне і те ж слово обома руками одночасно. Саме так – просто і зручно – працює депозит «Вільний» від ПУМБ».

Відкрити депозит на вигідних умовах

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:ПУМБ
В Контексті Finance.ua
Опитування