Пояснили, чому українці не забрали субсидію з Ощадбанку


Пояснили, чому українці не забрали субсидію з Ощадбанку

Українці не змогли забрати близько 13% нарахованих для виплати через Ощадбанк субсидій готівкою.

Домогосподарства скаржаться, що не можуть отримати допомогу через помилки в особистих даних, які Ощадбанк отримав від управлінь соцзахисту. Йдеться про неправильно вказаний номер телефону, дату народження, прізвище.

Читайте також: Переоформити субсидію у травні мають п’ять категорій субсидіантів

“Мої дані передали в Ощадбанк з помилками. Два тижні з’ясовували, що і як правити. Скаржилася на урядову лінію. 13 квітня отримала субсидію за лютий. Через тиждень обіцяють дати березневу. Мене запевнили, що дані в реєстрі виправлять і з квітня зможу отримувати все вчасно”, – скаржиться одна з одержувачів субсидії в соцмережах.

Декому субсидію помилково перерахували до Пенсійного фонду, а не в Ощадбанк. Є й ті, хто не зміг записатися в електронну чергу банку.

Субсидію через Ощадбанк отримали 86%, пояснюють в банку. Виплату субсидій затримують через неточності у наданих даних одержувачів держдопомоги.

Дехто скаржаться, що після монетизації субсидій почали отримувати набагато менше грошей допомоги, ніж було раніше. Крім того, багато людей взагалі не знайшли себе у списках субсидіантів.

За словами експертів, проблему з виплатами субсидій потрібно вирішити до 1 травня. Тоді почне діяти новий закон про ЖКГ. За ним на борги з оплати комуналки нараховуватимуть пеню. Крім того, в субсидіантів, які не платять за комунальні послуги, з травня можуть забрати субсидію готівкою. Їх переведуть на стару систему, коли гроші постачальникам перераховував Ощадбанк.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування