Корпоративні продажі охопили третину ринку нових легкових авто


Корпоративні продажі охопили третину ринку нових легкових авто

У першому кварталі 2019 року в Україні юридичними особами було куплено 5,6 тис. нових легкових автомобілів. Таким чином, корпоративні клієнти зайняли 31% ринку нових авто.

Про це повідомляє Укравтопром.

Читайте також: В березні українське автовиробництво скоротилося на третину

Найчастіше з січня по березень на юросіб оформлялися автомобілі марки *Renault * – 1333 шт. Найпопулярнішим автомобілем цієї французької марки у корпоративних клієнтів був Renault Duster, в його заліку 703 реєстрації за три місяці.

Другою за кількістю продажів юридичним особам стала японська марка Toyota з квартальним результатом 793 машини, кожною п’ятою з яких була Toyota Camry.

На третьому місці Skoda – 727 шт. Лідером корпоративних продажів у Шкоди стала модель Skoda Octavia – 308 шт.

Також в десятку найпопулярніших брендів у юр.осіб за підсумками першого кварталу 2019 року стали: Volkswagen – 559 шт.; Hyundai – 201 шт.; Nissan – 191 шт.; Audi – 169 шт.; Peugeot – 158 шт.; BMW – 152 шт.; KIA – 145 шт.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua