Корпоративні продажі охопили третину ринку нових легкових авто — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Корпоративні продажі охопили третину ринку нових легкових авто

Особисті фінанси
859
У першому кварталі 2019 року в Україні юридичними особами було куплено 5,6 тис. нових легкових автомобілів. Таким чином, корпоративні клієнти зайняли 31% ринку нових авто.
Про це повідомляє Укравтопром.
Найчастіше з січня по березень на юросіб оформлялися автомобілі марки *Renault * – 1333 шт. Найпопулярнішим автомобілем цієї французької марки у корпоративних клієнтів був Renault Duster, в його заліку 703 реєстрації за три місяці.
Другою за кількістю продажів юридичним особам стала японська марка Toyota з квартальним результатом 793 машини, кожною п’ятою з яких була Toyota Camry.
На третьому місці Skoda – 727 шт. Лідером корпоративних продажів у Шкоди стала модель Skoda Octavia – 308 шт.
Також в десятку найпопулярніших брендів у юр.осіб за підсумками першого кварталу 2019 року стали: Volkswagen – 559 шт.; Hyundai – 201 шт.; Nissan – 191 шт.; Audi – 169 шт.; Peugeot – 158 шт.; BMW – 152 шт.; KIA – 145 шт.
За матеріалами:
Укравтопром
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас