За неякісні житлово-комунальні послуги киянам перерахували 44,2 млн грн, - КМДА
В 2018 році «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» перерахували за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій кошти на загальну суму 44,2 млн грн.
Про це повідомляє прес-служба КМДА.
У більшості випадків підставами для проведення перерахунків стали:
- ненадання послуг з прибирання прибудинкової території та сходових клітин,
- технічного обслуговування ліфтів,
- обслуговування систем диспетчеризації,
- технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення,
- полив дворів, клумб та газонів,
- освітлення місць загального користування,
- енергопостачання ліфтів.
Зазначається, що існують звернення, що розглядаються і виконуються протягом кількох днів, а є проблеми, що накопичились за багато років і потребують більш предметного вивчення, вжиття заходів та подекуди неодноразового виходу на місце для контролю виконання.
Мої Fiнанси:
Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергі? Необхідно подати письмову скаргу електророзподільчій компанії.
Скільки розглядається скарга? Протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів.
Якщо скарга не розглянута у цей срок? У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.
Компанія повинна буде усунути причини незадовільної якості:
- у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу;
- у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною