Власники автомобілів Tesla можуть стежити за ходом їх ремонту
На початку березня Ілон Маск оголосив про закриття роздрібних магазинів Tesla і перехід на онлайн продажі. Нова стратегія дозволила їй суттєво знизити вартість своїх автомобілів, і тепер «доступний» Tesla Model 3 коштує 35 000 доларів – саме така вартість приписувалася їй під час анонсу в 2016 році. Крім цього, засновник компанії пообіцяв поліпшити сервісне обслуговування автомобілів. Перший крок уже зроблено – власники отримали можливість стежити за статусом ремонту і отримувати повідомлення про його завершення.
Нова можливість з’явилася після оновлення мобільного додатка Tesla. Відкривши його під час перебування автомобіля в ремонті, користувачі бачать, чи на даний момент займаються майстри. Наприклад, додаток показує статус очікування запчастин, знаходження автомобіля в сервісі і його готовність до використання. Після проведення ремонтних робіт, додаток відправляє повідомлення.
Читайте також: Маск назвав дату презентації нового електрокара Model Y
Компанія запевняє, що в майбутньому якість ремонту буде постійно зростати. Для цього вона буде щедро інвестувати в розвиток обслуговування і зробить так, щоб послуга була доступною в кожній країні, в якій продаються автомобілі Tesla. Також компанія простежить, щоб сервісні центри не допускали занадто довгого очікування запчастин. Раніше Ілон Маск розповів, що один з центрів Китаю замовляв запчастини у місцевого виробника, і вони доставлялися найдовшим шляхом через зовсім іншу країну.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною