Онлайн-купівля авто: як діють українці (інфографіка)


Онлайн-купівля авто: як діють українці (інфографіка)

Як українці купують авто з салонів в онлайні, підрахували завдяки дослідженню аналітичного центру AUTO.RIA.

Результати дослідження свідчать, що купувати авто таким чином українці вважають за краще на початку року і навесні. У неділю, коли у покупців є вільний час на пошук, порівняння автомобілів і ознайомлення з їх характеристиками.

Сегмент мобільної аудиторії повсякчас зростає і вже зрівнявся з ПК в усьому, крім відкритих номерів.

Трійка лідерів по регіонах:

  • Київ – 33,6%.
  • Одеса – 9,1%.

  • Дніпро – 8,9%.
     

Найчастіше покупці телефонують у салони:

  • Toyota – 8 500 відкриттів номерів телефону отримали пропозиції з продажу саме цієї марки авто.
  • Друге місце – Renault (7,3 тис.),
  • Третє – Skoda – 6,3 тисячі відкриттів.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua