448
Toyota запустила сервіс підписки на автомобілі
— Технології&Авто
Компанія Toyota запустила в Японії платформу Kinto, яка об’єднає підписку на автомобілі, мобільні сервіси, продаж і купівлю вживаних автомобілів, а також послуги з ремонту. На відміну від програм інших виробників, підписка від «Тойоти» буде використовувати гейміфікацію – елементи з комп’ютерних ігор на зразок заробляння балів.
Користувачам Kinto запропонують два рівні підписки:
- Базовий Kinto One дозволить протягом трьох років використовувати одну з моделей Toyota. Зараз у сервісі доступні Prius, Corolla Sport, Alphard, Vellfire і Crown, але восени цього року моделей стане більше. Щомісячний платіж для передплатників Kinto One становить від 46 100 до 99 тисяч єн ($420-900).
- На другому рівні Kinto Select можна отримати доступ до шести моделей Lexus. Щомісячний платіж в цьому випадку складе 180 тисяч єн ($1640 за поточним курсом). У суму буде включена страховка, податок, витрати на реєстрацію автомобіля, а також обслуговування.
Найуспішнішим сервісом підписки на автомобілі на сьогоднішній день вважається Care by Volvo: за перші чотири місяці роботи марці вдалося продати через сервіс запланований річний обсяг підписок, а лист очікування розтягнувся на весь 2019-й рік.
За матеріалами: BIN
Поділитися новиною
Також за темою
ChatGPT вимагатиме паспорт або ID-карту для визначення віку
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном
Microsoft вбудувала безоплатний ШІ Copilot Chat у Word, Excel та інші застосунки
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії