"Укрзалізниця" запускає єдину гарячу лінію для пасажирів


"Укрзалізниця" запускає єдину гарячу лінію для пасажирів

АТ “Укрзалізниця” перезапустило роботу контактного центру, поставивши в пріоритет опрацювання звернень пасажирів у режимі реального часу.

Як повідомляється на сайті компанії, на початку січня 2019 року в “Укрзалізниці” почав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів, який має обробляти всі звернення в режимі реального часу.

Читайте також: Укрзалізниця відновлює повернення квитків через інтернет: число и умови

“Також працюватимуть такі канали звернень, як чат-онлайн і чат-месенджер”, – повідомляє директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів Олександр Красноштан.

Для зручності клієнтів в “Укрзалізниці” також планують запустити багаторівневу систему IVR (Interactive Voice Response), яка, за допомогою інформації, яку вводить клієнт на підказки комп’ютера, буде адресувати звернення відповідно до їх тематики.

“Якщо звернення стосуватиметься дотримання температурного режиму в вагоні – воно буде адресуватися одному оператору, а про придбання квитків через інтернет – вже іншому. Тематичний розподіл дозволить поліпшити якість вирішення цих питань”, – підкреслив О.Красноштан.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування