6796
В УЗ розповіли, як проявив себе американський локомотив в перших рейсах
— Фондовий ринок
Тепловоз ТЕ33АС виробництва General Electric має швидший оборот і може виконувати за зміну більше поїздок, ніж тепловози, які працювали раніше на аналогічних маршрутах.
Про це розповів в.о. глави УЗ Євген Кравцов.
“Маршрут Комиш-Зоря – Федорівка (відстань приблизно 130 км – ред.) і назад новий локомотив долає в середньому за 3-3,5 години, тоді як тепловози, які до нинішнього часу працювали на цьому маршруті – за 4,5 години”, – навів приклад Кравцов.
Також керівник УЗ нагадав, що максимальна вага поїзда, який веде локомотив “Тризуб” на згаданій ділянці, наразі становить 3,9 тис тонн. Однак після першого місяця експлуатації залізничники мають намір переглянути цю норму і визначити, на скільки можна збільшити максимальну вагу поїзда.
“Запас потужності у тепловоза є. Раніше на цій ділянці ми використовували тільки двосекційні локомотиви, тому що таких потужних односекційних не було”, – додав Кравцов.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною
Також за темою
Mondelez скоротила до 50% витрат на маркетинг завдяки ШІ
Продажі Tesla скорочуються другий рік поспіль
YouTube виплатив музичній індустрії $8 млрд за рік
У 2025 році світовий ринок розкоші може досягти 1,4 трлн євро
ТРЦ Gulliver у Києві призупинив свою роботу — причини
НКЦПФР визначила три стратегічні цілі розвитку фінансового ринку до 2027 року
