Siemens побудує поїзди нового покоління для метрополітену Лондона — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Siemens побудує поїзди нового покоління для метрополітену Лондона

Фондовий ринок
451
Компанія Siemens Mobility уклала з метрополітеном Лондона свій найбільший у Великобританії контракт на проектування і постачання 94 поїздів загальною вартістю 1,5 млрд фунтів стерлінгів.
Вони замінять на лінії Piccadilly рухомий склад спорудження 1970-х років. Передача нових поїздів метрополітену почнеться в 2023 році.
Про намір Транспортної адміністрації Лондона (TFL), дочірнім підприємством якої є Лондонський метрополітен, укласти контракт з Siemens стало відомо в червні 2018 року. Однак потім компанії Bombardier і Hitachi оскаржили в суді підсумки проведеного TFL конкурсу, що призвело до затримки з підписанням договору.
Конструкція метропоїздів базується на платформі Inspiro, для якої характерні наскрізний прохід між вагонами, широкі двері, бортові системи кондиціонування повітря та інформування пасажирів.
Згідно з контрактом, компанія Siemens зобов’язана протягом 5 років після введення в експлуатацію перших поїздів поставляти необхідні запасні частини, а також надавати технічну підтримку протягом усього терміну служби поїздів (40 років). Крім того, Siemens надасть метрополітену Лондона сервіси на основі цифрової платформи Railigent, що використовує технології Інтернету речей, Big Data і прогнозної аналітики, для ухвалення управлінських рішень та організації технічного обслуговування поїздів.
Відзначається, що транспортна адміністрація Лондона і Siemens Mobility розглядають можливість локалізації виробництва поїздів у Великобританії. У березні компанія оголосила про плани створення місцевого виробництва залізничної техніки в Гулі (графство Північний Йоркшир) на 700 робочих місць. У перспективному ланцюзі поставок братимуть участь 1700 підприємств Великобританії.
Метрополітен Лондона замовляє поїзди в рамках програми модернізації, що охоплює лінії Piccadilly, Bakerloo, Central і Waterloo & City. До 2026 року інтенсивність руху в години пік на лінії Piccadilly, якою користуються 700 тис. пасажирів на день, зросте до 24-27 поїздів на годину, а міжпоїзний інтервал складе 135 с.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас